U prvom članku sam pisao o važnosti fotografija. Podsjetite se i ako još niste, iskoristite prvu iduću smjenu u apartmanu za kvalitetno fotografiranje. Također, ako postoji mogućnost, napravite koju večernju fotografiju za upotpuniti dojam i atmosferu apartmana.
U istom članku sam pisao kako doći do last minute rezervacija. Ovo nije vrijeme za ići dublje u tu temu, time se bavimo ostatak godine. Pokušajte doći do last minute rezervacija, ali pritom ne zanemarite činjenicu da će već dogodine opet biti sezona.
Već dogodine je nova sezona!
Što to znači? Gradite odnos! Gradite odnos s gostima u kući. Odgovarajte na upit i kad ne možete ponuditi smještaj, pristojno odgovorite. Ako gradite newsletter bazu, pozovite ljude da se uključe. Ukoliko to još ne radite, svejedno sačuvajte emailove potencijalnih turista kojima odgovarate na upit o smještaju. Nema razloga da se u ovom slučaju plašite GDPR-a, ovo spada pod dopuštenu iznimku: legitimni interes.
Otvorite Excel dokument, napravite polja „Ime i prezime“, „email“, „datum upisa“ a ne smeta ako upišete i kanal preko kojeg ste došli u kontakt s potencijalnim gostom – ako ga znate. Stare emailove ne brišite, arhivirajte ih. Oni su dokaz da zadovoljavate iznimku legitimnog interesa.
Doći će siječanj
Mi smo znali aktivno se promovirati, pa po sezoni dobiti nekoliko stotina upita. Sve to su ljudi koji su vidjeli naše apartmane i imali interes rezervirati. Većina tih upita se nije realizirala od prve, ali je lijepo kad u siječnju izvadite listu s nekoliko stotina emailova i javite im da su rezervacije opet otvorene.
Mi imamo praksu da do 31.12. su rezervacije za iduću sezonu zatvorene, to je period do kojeg stari gosti imaju pravo prvenstva. Pa kad im čestitamo Božić i Novu godinu, usput ih podsjetimo da su njihove rezervacije uvijek dobrodošle, ali za 7-10 dana, ovisno kad se šalje email, ističe period namijenjen isključivo njima.
Pa kad to završi, recimo 5.1. se otvori prodajne kanale i usput javi svim potencijalno zainteresiranim od prošle godine da su dobrodošli napraviti rezervaciju. Neću reći da se jednim emailom popunila kuća, ali ako je došla i samo jedna rezervacija, svejedno je imalo smisla.
Ne savjetujem da samo kopirate naš model. Razmislite, uzmite ideju i prilagodite ju svojim potrebama.