Petak, 5 ožujka, 2021

Kako povećati prihod smještaja bez izgradnje dodatnih kapaciteta? 3

U trećem se nastavku vraćamo na početak priče Ako se sjećate iz prvog nastavka, napomenuli smo da se građani, fizičke osobe mogu registrirati kao pružatelji...
Više

    Najnovije objave

    Explore the wonder nature

    Nature & Wildlife Upravo smo završili jedan od izazovnijih projekata u suradnji s tvrtkom Subjekt d.o.o. David i ja, pojačani kolegicom Smiljom prihvatili smo se izazova...

    Safe stay in Croatia – naljepnica koju morate imati

    Ministarstvo turizma je pokrenulo projekt označavanja pružatelja usluga u turizmu oznakom „safe stay“ . Ta oznaka garantira gostima da se njihovi domaćini pridržavaju propisanih...

    Ponavlja nam se 2020. ?

    Hoće li turistička sezona 2021. biti izvjesnija od prethodne ? Iako nije popularno sumnjati u brz oporavak turizma, činjenice govore da nas čeka još jedna...

    Kako povećati prihod smještaja bez izgradnje dodatnih kapaciteta? 3

    U trećem se nastavku vraćamo na početak priče Ako se sjećate iz prvog nastavka, napomenuli smo da se građani, fizičke osobe mogu registrirati kao pružatelji...

    DANTES anketa domaćina obiteljskog smještaja

    U nedavno objavljenim rezultatima ankete koju smo proveli zajedno s vama, dragi čitatelji, došli smo do mnoštva zanimljivih informacija. Nastojat ćemo ih prokomentirati redom u narednim tjednima. Jedan od zanimljivijih podataka je onaj o padu fizičkog prometa u odnosu na lanjsku 2019. godinu.

    Fizički promet

    Čak 36% domaćina je izjavilo da su imali promet manji za 50 i više posto. Jedna trećina domaćina, njih 30,2% su imali pad prometa između 20 i 25%, što spada u iznimno dobre rezultate. Gotovo jedna četvrtina domaćina, njih 22,9 % je rezultate poslovanja ocijenilo katastrofalnim s padom od 60 i više %. Samo 8,7% domaćina je imalo rezultate kao prošle godine a njih 2,2% se može pohvaliti većim prometom od prošle godine.

    Cijene

    Što se cijena tiče, one su bile glavni marketinški alat. Taj alat nije uvijek donosio željeni rezultat. U svakome slučaju sniženje cijena je izgledalo ovako:
    Samo 28,2% domaćina je zadržalo iste cijene kao i prošle godine. 1,9% domaćina tvrdi da su imali čak i više cijene nego 2019. 22,9% domaćine je snizilo cijene za 20%, 19.9% njih su spustili cijene za 10%. 13,6% domaćina je snizilo cijene za 30%. Najmanje je bilo onih koji su znatno snizili prošlogodišnje cijene: 7,4% domaćina se odlučilo na 40% sniženja a 6,2% njih na 50 i više % sniženja.

    Kada se usporede ove dvije informacije, ona o postotnom padu prometa i ova o postotnom sniženju cijena, vidljiv je veći pad prosječnog prihoda od pada prosječnog fizičkog prometa. Razlika je negdje u 10 postotnih poena. Prosječno ostvarenje fizičkog prometa je oko 60% a prihoda oko 50% od 2019. godine.

    Rezultati turističke sezone

    U svakom slučaju prosječni su rezultati bolji od očekivanja ali i potvrđuju potrebu za 50%tnim smanjenjem svih davanja. Oni koji su ispodprosječni trebali bi imati mogućnost dobivanja dodatnih olakšica. Naravno da s ovakvim rezultatima nitko ne može biti zadovoljan u kontekstu rezultata 2019. i očekivanja od 2020. do konca prvog kvartala ove godine. Međutim imajući u obzir procjene o prosječno 70% pada fizičkog prometa i 80% pada financijskog prometa, kako smo procjenjivali u travnju, ovi rezultati su dobri.

    Latest Posts

    Explore the wonder nature

    Nature & Wildlife Upravo smo završili jedan od izazovnijih projekata u suradnji s tvrtkom Subjekt d.o.o. David i ja, pojačani kolegicom Smiljom prihvatili smo se izazova...

    Safe stay in Croatia – naljepnica koju morate imati

    Ministarstvo turizma je pokrenulo projekt označavanja pružatelja usluga u turizmu oznakom „safe stay“ . Ta oznaka garantira gostima da se njihovi domaćini pridržavaju propisanih...

    Ponavlja nam se 2020. ?

    Hoće li turistička sezona 2021. biti izvjesnija od prethodne ? Iako nije popularno sumnjati u brz oporavak turizma, činjenice govore da nas čeka još jedna...

    Kako povećati prihod smještaja bez izgradnje dodatnih kapaciteta? 3

    U trećem se nastavku vraćamo na početak priče Ako se sjećate iz prvog nastavka, napomenuli smo da se građani, fizičke osobe mogu registrirati kao pružatelji...

    Ne propustite

    Safe stay in Croatia – naljepnica koju morate imati

    Ministarstvo turizma je pokrenulo projekt označavanja pružatelja usluga u turizmu oznakom „safe stay“ . Ta oznaka garantira gostima da se njihovi domaćini pridržavaju propisanih...

    Ponavlja nam se 2020. ?

    Hoće li turistička sezona 2021. biti izvjesnija od prethodne ? Iako nije popularno sumnjati u brz oporavak turizma, činjenice govore da nas čeka još jedna...

    Kako povećati prihod smještaja bez izgradnje dodatnih kapaciteta? 3

    U trećem se nastavku vraćamo na početak priče Ako se sjećate iz prvog nastavka, napomenuli smo da se građani, fizičke osobe mogu registrirati kao pružatelji...

    Kako povećati prihod smještaja bez izgradnje dodatnih kapaciteta 2.dio

    Već smo u prvom nastavku naveli mogućnost registracije dviju dopunskih djelatnosti koje nisu povezane jedna s drugom, organiziranje i iznajmljivanje smještaja turistima i OPG. Pored...

    Da li je obrazac T2 neophodan ?

    Zbrka koju je prouzročio zadani rok za predaju ispunjenog obrasca T2 poreznoj upravi otvorio je nekoliko pitanja. Koja je svrha obrasca T2? Ovaj obrazac sadrži rubrike...

    Newsletter

    Ostanite u kontaktu i primajte najnovije savjete!