Nedjelja, 29 studenoga, 2020

Cikloturizam 4. – Kako pripremiti smještaj za cikloturiste ?

Najveća i najbolje organizirana nevladina organizacija koja zastupa interese biciklista je njemački ADFC -Allgemeiner Deutscher Fahrrad-Club (Bundesverband) e. V.(www.adfc.de) Sa svojih 175 000 članova i...
Više

    Najnovije objave

    Drugi val pandemije i zamijena uloga Hrvatske i susjednih zemalja

    Turizam i drugi val pandemije Covida 19 Drugi val sve više sliči na početak pandemije u ožujku ove godine. Situacija je bolja sa strane boljeg...

    Marketinško udruživanje iznajmljivača 2 – Modeli udruživanja

    Strukovna udruženja Interesno udruživanje nositelja iste djelatnosti u Hrvatskoj već dobro funkcionira. Poduzetnici se udružuju u udruge kojima je osnovni cilj ishođenje povoljnijih uvjeta poslovanja....

    Obiteljski smještaj u Hrvatskoj 1937.

    Tradicija kućne radinosti – obiteljskog smještaja u Hrvatskoj Kada se govori o obiteljskom smještaju, privatnom smještaju, kućnoj radinosti, pružanju ugostiteljskih usluga u domaćinstvu i na...

    Cikloturizam 4. – Kako pripremiti smještaj za cikloturiste ?

    Najveća i najbolje organizirana nevladina organizacija koja zastupa interese biciklista je njemački ADFC -Allgemeiner Deutscher Fahrrad-Club (Bundesverband) e. V.(www.adfc.de) Sa svojih 175 000 članova i...

    DANTES anketa domaćina obiteljskog smještaja

    U nedavno objavljenim rezultatima ankete koju smo proveli zajedno s vama, dragi čitatelji, došli smo do mnoštva zanimljivih informacija. Nastojat ćemo ih prokomentirati redom u narednim tjednima. Jedan od zanimljivijih podataka je onaj o padu fizičkog prometa u odnosu na lanjsku 2019. godinu.

    Fizički promet

    Čak 36% domaćina je izjavilo da su imali promet manji za 50 i više posto. Jedna trećina domaćina, njih 30,2% su imali pad prometa između 20 i 25%, što spada u iznimno dobre rezultate. Gotovo jedna četvrtina domaćina, njih 22,9 % je rezultate poslovanja ocijenilo katastrofalnim s padom od 60 i više %. Samo 8,7% domaćina je imalo rezultate kao prošle godine a njih 2,2% se može pohvaliti većim prometom od prošle godine.

    Cijene

    Što se cijena tiče, one su bile glavni marketinški alat. Taj alat nije uvijek donosio željeni rezultat. U svakome slučaju sniženje cijena je izgledalo ovako:
    Samo 28,2% domaćina je zadržalo iste cijene kao i prošle godine. 1,9% domaćina tvrdi da su imali čak i više cijene nego 2019. 22,9% domaćine je snizilo cijene za 20%, 19.9% njih su spustili cijene za 10%. 13,6% domaćina je snizilo cijene za 30%. Najmanje je bilo onih koji su znatno snizili prošlogodišnje cijene: 7,4% domaćina se odlučilo na 40% sniženja a 6,2% njih na 50 i više % sniženja.

    Kada se usporede ove dvije informacije, ona o postotnom padu prometa i ova o postotnom sniženju cijena, vidljiv je veći pad prosječnog prihoda od pada prosječnog fizičkog prometa. Razlika je negdje u 10 postotnih poena. Prosječno ostvarenje fizičkog prometa je oko 60% a prihoda oko 50% od 2019. godine.

    Rezultati turističke sezone

    U svakom slučaju prosječni su rezultati bolji od očekivanja ali i potvrđuju potrebu za 50%tnim smanjenjem svih davanja. Oni koji su ispodprosječni trebali bi imati mogućnost dobivanja dodatnih olakšica. Naravno da s ovakvim rezultatima nitko ne može biti zadovoljan u kontekstu rezultata 2019. i očekivanja od 2020. do konca prvog kvartala ove godine. Međutim imajući u obzir procjene o prosječno 70% pada fizičkog prometa i 80% pada financijskog prometa, kako smo procjenjivali u travnju, ovi rezultati su dobri.

    Latest Posts

    Drugi val pandemije i zamijena uloga Hrvatske i susjednih zemalja

    Turizam i drugi val pandemije Covida 19 Drugi val sve više sliči na početak pandemije u ožujku ove godine. Situacija je bolja sa strane boljeg...

    Marketinško udruživanje iznajmljivača 2 – Modeli udruživanja

    Strukovna udruženja Interesno udruživanje nositelja iste djelatnosti u Hrvatskoj već dobro funkcionira. Poduzetnici se udružuju u udruge kojima je osnovni cilj ishođenje povoljnijih uvjeta poslovanja....

    Obiteljski smještaj u Hrvatskoj 1937.

    Tradicija kućne radinosti – obiteljskog smještaja u Hrvatskoj Kada se govori o obiteljskom smještaju, privatnom smještaju, kućnoj radinosti, pružanju ugostiteljskih usluga u domaćinstvu i na...

    Cikloturizam 4. – Kako pripremiti smještaj za cikloturiste ?

    Najveća i najbolje organizirana nevladina organizacija koja zastupa interese biciklista je njemački ADFC -Allgemeiner Deutscher Fahrrad-Club (Bundesverband) e. V.(www.adfc.de) Sa svojih 175 000 članova i...

    Ne propustite

    Marketinško udruživanje iznajmljivača 2 – Modeli udruživanja

    Strukovna udruženja Interesno udruživanje nositelja iste djelatnosti u Hrvatskoj već dobro funkcionira. Poduzetnici se udružuju u udruge kojima je osnovni cilj ishođenje povoljnijih uvjeta poslovanja....

    Obiteljski smještaj u Hrvatskoj 1937.

    Tradicija kućne radinosti – obiteljskog smještaja u Hrvatskoj Kada se govori o obiteljskom smještaju, privatnom smještaju, kućnoj radinosti, pružanju ugostiteljskih usluga u domaćinstvu i na...

    Cikloturizam 4. – Kako pripremiti smještaj za cikloturiste ?

    Najveća i najbolje organizirana nevladina organizacija koja zastupa interese biciklista je njemački ADFC -Allgemeiner Deutscher Fahrrad-Club (Bundesverband) e. V.(www.adfc.de) Sa svojih 175 000 članova i...

    Marketinško udruživanje iznajmljivača

    Marketinško udruživanje – marketinške zadruge Mikro poduzetnici u turizmu, kao i u drugim djelatnostima , imaju zajednički problem – nemogućnost bavljenja aktivnim marketingom. Možda se...

    CIKLOTURIZAM 3: VRSTE BICIKLIZMA I DEFINICIJA CIKLOTURIZMA

    Biciklizam općenito svrstavamo u tri skupine: Ciklomobilnost Biciklistički sport Cikloturizam Pojam cikloturizma najbolje objašnjava sljedeća definicija : Kod cikloturizma bicikl je transportno sredstvo za doživljaj na destinaciji. Glavne ciljane...

    Newsletter

    Ostanite u kontaktu i primajte najnovije savjete!