Subota, 10 prosinca, 2022

Javni poziv za sudjelovanje na edukacijama iz područja održivog turizma i interpretacije baštine u okviru projekta EMOUNDERGROUNDS

Projekt EMOUNDERGORUNDS - EMOtional technologies for the cultural heritage valorization within transnational UNDERGROUNDS O PROJEKTU: Izazov EMOUNDERGROUNDS-a je dati konkretan doprinos valorizaciji iznimnog bogatstva i potencijala ciljanih kulturnih...
Više

    Najnovije objave

    EU donosi jedinstvenu regulaciju smještaja u domaćinstvu

    Europska komisija uređuje kratkoročne najmove Većina mjera iz Komisijinog prijedloga već postoji u Republici Hrvatskoj koja ima jedan od najuređenijih sustava kratkoročnog najma u Europskoj...

    ŠTO GOVORI ČELNI ČOVJEK NAJVEĆE HOTELSKE GRUPACIJE

    ACCOREOV POUČAK Accore grupa je najveća hotelijerska grupacija na svijetu koja zapošljava 230.000 ljudi u 5.300 hotela i 10.000 restorana i barova u 110 zemalja...

    „DANTESOVCI“ U NOVOJ SEZONI PREDAVANJA

    „Čovjek uči dok je živ“, stara je uzrečica. Mi učimo svakoga dana. U prirodi našeg posla je da čitamo stručne članke, slušamo predavanja iz...

    Javni poziv za sudjelovanje na edukacijama iz područja održivog turizma i interpretacije baštine u okviru projekta EMOUNDERGROUNDS

    Projekt EMOUNDERGORUNDS - EMOtional technologies for the cultural heritage valorization within transnational UNDERGROUNDS O PROJEKTU: Izazov EMOUNDERGROUNDS-a je dati konkretan doprinos valorizaciji iznimnog bogatstva i potencijala ciljanih kulturnih...

    „Safe stay in Croatia“ za domaćinstva 2

    Što kad se gost razboli u smještaju?

    Prema naputku Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo protokol postupanja kod prijave gosta da ima simptome bolesti je sljedeći:

    1. Provjerite na mrežnim stranicama općina, gradova i županije i njihovim turističkim zajednicama kontakt podatke i radno vrijeme nadležnih liječničkih ordinacija koje skrbe o turistima.

    2. Ako se gost razboli, on će telefonski o simptomima obavijestiti vas, vi ćete nazvati broj telefona dežurnog liječnika ordinacije koja skrbi o turistima.

    3. Zamolite gosta da ostane u smještaju sa zatvorenim vratima, dostavite mu masku za lice, i papirnate maramice u dovoljnim količinama.

    4. Liječnik dolazi u kućnu posjetu ili organizira prijevoz bolesne osobe do ordinacije.

    5. Nakon obavljenog pregleda liječnik obavještava nadležnog epidemiologa.

    6. Liječnik uzima briseve od suspektnog pacijenta i njegove pratnje i vraća ih u smještaj u izolaciju do prispijeća rezultata testiranja.

    7. Vlasnici i zaposlenici smještajnog objekta ne ulaze u smještaj u kojemu su izolirani gosti, gosti moraju sami održavati čistoću smještaja sredstvima koja će mu domaćin staviti na raspolaganje.

    8. Domaćin u dogovoru s izoliranim gostima dogovara dostavu hrane do pred vrata smještaja.

    9. Gosti koji su dio iste grupe ili iste obitelji s oboljelim također moraju ostati u izolirani u svome smještaju.

    10. Ako se utvrdi da gost nije inficiran Covid 19 virusom, određuje mu se terapija za njegovo stanje, samoizolacija se ukida te se gost i njegovi bliski kontakti mogu slobodno kretati po objektu.

    11. Ako se potvrdi zaraza Covid 19 virusom, i zdravstveno stanje pacijenta zahtjeva hospitalizaciju, on će biti transportiran u zdravstvenu ustanovu sukladno uputi liječnika ovisno o težini bolesti korištenjem osobnog vozila, organiziranim transportom ili sanitetskim prijevozom. U slučaju nagle pojave teških simptoma poziva se hitna medicinska služba.

    12. Domaćim gostima kod kojih je potvrđena bolest Covid 19 s blagim simptomima ili koji nemaju simptome, preporučuje se izolacija u vlastitom domu korištenjem vlastitog prijevoza.

    13. Strani gost s potvrđenom Covid 19 bolešću čije zdravstveno stanje ne zahtijeva hospitalizaciju i domaći gost s potvrđenom Covid 19 infekcijom koji nema uvjeta za izolaciju kod kuće trebaju se smjestiti u organizirani smještaj za izolaciju u zajednici . Takav smještaj je dužna osigurati jedinica lokalne samouprave i u naprijed ga pripremiti. Isto vrijedi i za goste u bliskom kontaktu s oboljelim a kojima je potrebna samoizolacija / karantena. O njima dalje skrbi nadležni liječnik za smještajni objekt u konzultaciji s nadležnim epidemiologom.

    14. Strani gosti kojima je potvrđena Covid 19 bolest i njegovi bliski kontakti mogu se prije isteka izolacije / karantene vratiti u svoje države nakon konzultacije s javnozdravstvenim vlastima njihove zemlje porijekla putem IHR sustava (međunarodni zdravstveni propisi) i dogovora o načinu i financiranju njihova transporta u matične zemlje.

    Poveznice na web stranice s ažurnim podacima vezanima uz „kovid poslovanje“:
    • https://www.koronavirus.hr/
    • https://civilna-zastita.gov.hr/vijesti/8
    • http://www.mvep.hr/hr/konzularne-informacije/informacije-o-putovanjima/upozorenja/
    • https://mup.gov.hr/uzg-covid/english/286212
    • https://www.ecdc.europa.eu/en/covid-19/situation-updates/weekly-maps-coordinated-restriction-free-movement

    www.dantes.com.hr

    Latest Posts

    EU donosi jedinstvenu regulaciju smještaja u domaćinstvu

    Europska komisija uređuje kratkoročne najmove Većina mjera iz Komisijinog prijedloga već postoji u Republici Hrvatskoj koja ima jedan od najuređenijih sustava kratkoročnog najma u Europskoj...

    ŠTO GOVORI ČELNI ČOVJEK NAJVEĆE HOTELSKE GRUPACIJE

    ACCOREOV POUČAK Accore grupa je najveća hotelijerska grupacija na svijetu koja zapošljava 230.000 ljudi u 5.300 hotela i 10.000 restorana i barova u 110 zemalja...

    „DANTESOVCI“ U NOVOJ SEZONI PREDAVANJA

    „Čovjek uči dok je živ“, stara je uzrečica. Mi učimo svakoga dana. U prirodi našeg posla je da čitamo stručne članke, slušamo predavanja iz...

    Javni poziv za sudjelovanje na edukacijama iz područja održivog turizma i interpretacije baštine u okviru projekta EMOUNDERGROUNDS

    Projekt EMOUNDERGORUNDS - EMOtional technologies for the cultural heritage valorization within transnational UNDERGROUNDS O PROJEKTU: Izazov EMOUNDERGROUNDS-a je dati konkretan doprinos valorizaciji iznimnog bogatstva i potencijala ciljanih kulturnih...

    Ne propustite

    ŠTO GOVORI ČELNI ČOVJEK NAJVEĆE HOTELSKE GRUPACIJE

    ACCOREOV POUČAK Accore grupa je najveća hotelijerska grupacija na svijetu koja zapošljava 230.000 ljudi u 5.300 hotela i 10.000 restorana i barova u 110 zemalja...

    „DANTESOVCI“ U NOVOJ SEZONI PREDAVANJA

    „Čovjek uči dok je živ“, stara je uzrečica. Mi učimo svakoga dana. U prirodi našeg posla je da čitamo stručne članke, slušamo predavanja iz...

    Javni poziv za sudjelovanje na edukacijama iz područja održivog turizma i interpretacije baštine u okviru projekta EMOUNDERGROUNDS

    Projekt EMOUNDERGORUNDS - EMOtional technologies for the cultural heritage valorization within transnational UNDERGROUNDS O PROJEKTU: Izazov EMOUNDERGROUNDS-a je dati konkretan doprinos valorizaciji iznimnog bogatstva i potencijala ciljanih kulturnih...

    Želite formirati kamp odmorište, robinzonski turizam ili kamp u domaćinstvu ili na OPGu?

    Znate li proceduru? Od kuda početi? S obzirom na to da se prostornim planovima propisuju uvjeti za provedbu zahvata u prostoru, prije početka samog zahvata...

    KAKO ZAPOČETI S PRUŽANJEM UGOSTITELJSKIH USLUGA U DOMAĆINSTVU?

    Iz Zakona o ugostiteljskoj djelatnosti: „Ugostiteljske usluge u domaćinstvu može pružati fizička osoba – građanin, odnosno iznajmljivač. Iznajmljivač se smatra državljanin Republike Hrvatske te državljani...

    Newsletter

    Ostanite u kontaktu i primajte najnovije savjete!