Petak, 7 kolovoza, 2020

Novi luksuz kao najviša razina turističke ponude

Luksuzni smještaj – novo značenje Na, sad već legendarnom, ITB kongresu u Berlinu 2017., jedna od najzanimljivijih hotelijerskih ali i uopće ugostiteljskih, domaćinskih, stručnih tema...
Više

    Najnovije objave

    Turistička pristojba i članarina se plaćaju bez obzira na promet

    Muke po pristojbama „Muke po pristojbama“ i dalje traju. Još smo u lipnju objavili kratku analizu povećanja nameta u 2020. godini i popusta koji su...

    Lago di Garda – primjer dobre prakse razvoja turističkih sadržaja

    Ovaj šest godina star tekst još uvijek je aktualan. Iz primjera dobre prakse možemo puno naučiti. Lago di Garda, Provincia di Verona Hrvatsku i Italiju dijeli...

    Cote d’Azur i Provansa – putujemo i učimo

    Cote d'Azur i Provansa u pet dana Jednog ljeta, u samoj samoj špici turističke sezone, kada svi koji drže do sebe imaju potrebe komentirati hrvatski...

    Novi luksuz kao najviša razina turističke ponude

    Luksuzni smještaj – novo značenje Na, sad već legendarnom, ITB kongresu u Berlinu 2017., jedna od najzanimljivijih hotelijerskih ali i uopće ugostiteljskih, domaćinskih, stručnih tema...

    Turizam u svijetu u prvome kvartalu i prognoza do konca 2020.

    Trendovi turizma u korona godini

    Prema izvješću UNWTO-a (Svjetske turističke organizacije pri Ujedinjenim narodima), do polovice travnja sva su turistička odredišta u svijetu uvela restrikcije na putovanja.

    45% odredišta je do tada djelomično ili potpuno zatvorilo granice za turiste

    30% je djelomično ili potpuno suspendiralo međunarodne letove

    18% odredišta je uvelo oštriju kontrolu granica uz zabranu ulaska putnika iz određenih zemalja.

    Pad turističkih putovanja u ožujku iznosi 57%. U cijelome svijetu bilo je 67 milijuna turističkih dolazaka manje u prvome kvartalu 2020. Najveći gubitak u tom periodu bilježe Azija i Pacifik 35%, dok je pad dolazaka u Europi bio na razini – 19%.

    Oporavak koncem ove i početkom 2021. godine

    Ekspertni tim UNWTO-a procjenjuje da će do oporavka turističkih putovanja doći najranije koncem 2020. i početkom 2021. godine. Predviđa se da bi broj turističkih dolazaka mogao pasti za 58% do 78%. Taj gubitak iznosi od 850 milijuna do 1,1, milijardu turističkih dolazaka manje. Gubici izvoznih prihoda od turizma procjenjuju se na 910 milijardi do čak 1.200 milijardi dolara. U opasnosti od gubitka posla je između 100 do 120 milijuna djelatnika u turizmu.

    Ključni faktori za oporavak

    Oporavak turizma u svijetu ovisi o tome:

    –           Koliko će trajati pandemija i kada će biti dostupno cjepivo i lijekovi ?

    –           Kada će države početi ublažavati mjere i kako, kojim redoslijedom, kako će se provoditi mjere socijalnog distanciranja ?

    –           Koliko će biti potrebno vremena da se ponovo pokrenu putovanja ?

    –           Kako će se mijenjati ponašanje turista ?

    –           Koliko će biti teška globalna recesija i koliko će dugo trajati ?

    –           Kakve će odluke donositi potrošači ?

    –           Kakve mjere pomoći turizmu će donositi države ?

    Puno nepoznanica

    Još uvijek imamo previše nepoznanica da bismo mogli s većom vjerojatnošću prognozirati oporavak turizma. Bez obzira na trenutačni optimizam i izglede da će nam ljetna sezona u Hrvatskoj donijeti blagi oporavak turizma, mjere opreza kako u zdravstvenom tako i u troškovnom smislu i dalje su potrebne.

    Latest Posts

    Turistička pristojba i članarina se plaćaju bez obzira na promet

    Muke po pristojbama „Muke po pristojbama“ i dalje traju. Još smo u lipnju objavili kratku analizu povećanja nameta u 2020. godini i popusta koji su...

    Lago di Garda – primjer dobre prakse razvoja turističkih sadržaja

    Ovaj šest godina star tekst još uvijek je aktualan. Iz primjera dobre prakse možemo puno naučiti. Lago di Garda, Provincia di Verona Hrvatsku i Italiju dijeli...

    Cote d’Azur i Provansa – putujemo i učimo

    Cote d'Azur i Provansa u pet dana Jednog ljeta, u samoj samoj špici turističke sezone, kada svi koji drže do sebe imaju potrebe komentirati hrvatski...

    Novi luksuz kao najviša razina turističke ponude

    Luksuzni smještaj – novo značenje Na, sad već legendarnom, ITB kongresu u Berlinu 2017., jedna od najzanimljivijih hotelijerskih ali i uopće ugostiteljskih, domaćinskih, stručnih tema...

    Ne propustite

    Lago di Garda – primjer dobre prakse razvoja turističkih sadržaja

    Ovaj šest godina star tekst još uvijek je aktualan. Iz primjera dobre prakse možemo puno naučiti. Lago di Garda, Provincia di Verona Hrvatsku i Italiju dijeli...

    Cote d’Azur i Provansa – putujemo i učimo

    Cote d'Azur i Provansa u pet dana Jednog ljeta, u samoj samoj špici turističke sezone, kada svi koji drže do sebe imaju potrebe komentirati hrvatski...

    Novi luksuz kao najviša razina turističke ponude

    Luksuzni smještaj – novo značenje Na, sad već legendarnom, ITB kongresu u Berlinu 2017., jedna od najzanimljivijih hotelijerskih ali i uopće ugostiteljskih, domaćinskih, stručnih tema...

    KAKO ISTOVREMENO ČUVATI CIJENU I DATI POPUST ?

    Jednostavan smještaj za ekonomičnu ponudu Accor grupa je jedna od najvećih hotelskih grupacija na svijetu. Zapošljavaju 300.000 ljudi u 5.000 hotela u 110 zemalja. Imaju...

    TRI OSNOVNE RAZINE KVALITETE

    Tri osnovne razine kvalitete usluge u turizmu Gotovo kod svih proizvoda i usluga osnovno načelo marketinškog pristupa je kreiranje proizvoda za široku populaciju kupaca. To...

    Newsletter

    Ostanite u kontaktu i primajte najnovije savjete!