Petak, 7 kolovoza, 2020

Novi luksuz kao najviša razina turističke ponude

Luksuzni smještaj – novo značenje Na, sad već legendarnom, ITB kongresu u Berlinu 2017., jedna od najzanimljivijih hotelijerskih ali i uopće ugostiteljskih, domaćinskih, stručnih tema...
Više

    Najnovije objave

    Turistička pristojba i članarina se plaćaju bez obzira na promet

    Muke po pristojbama „Muke po pristojbama“ i dalje traju. Još smo u lipnju objavili kratku analizu povećanja nameta u 2020. godini i popusta koji su...

    Lago di Garda – primjer dobre prakse razvoja turističkih sadržaja

    Ovaj šest godina star tekst još uvijek je aktualan. Iz primjera dobre prakse možemo puno naučiti. Lago di Garda, Provincia di Verona Hrvatsku i Italiju dijeli...

    Cote d’Azur i Provansa – putujemo i učimo

    Cote d'Azur i Provansa u pet dana Jednog ljeta, u samoj samoj špici turističke sezone, kada svi koji drže do sebe imaju potrebe komentirati hrvatski...

    Novi luksuz kao najviša razina turističke ponude

    Luksuzni smještaj – novo značenje Na, sad već legendarnom, ITB kongresu u Berlinu 2017., jedna od najzanimljivijih hotelijerskih ali i uopće ugostiteljskih, domaćinskih, stručnih tema...

    Što je to obiteljski smještaj?

    Obiteljski smještaj angažira cijelu obitelj

    Obiteljski smještaj počinje s najmom kauča u dnevnom boravku, a završava s malim, obiteljskim, boutique hotelom i upravo to ovoj vrsti mikropoduzetništva daje pečat održivosti. Obitelj računa na dugoročni povrat ulaganja, bitno im je samozapošljavanje, lojalnost gostiju, prezentacija lokalnog stila života, lokalnih atraktivnosti, lokalne gastronomije.  Lokalni su ljudi često skloniji očuvanju prirodnih i kulturnih resursa svjesni činjenice da su upravo ti resursi turistička atraktivnost. To je održivi turizam, turizam koji donosi korist lokalnoj zajednici i pomaže joj da opstane.

    Dobro domaćinstvo

    Kod obiteljskog smještaja je pored urednosti, čistoće, dobre opremljenosti smještaja, izuzetno važno i dobro domaćinstvo. Moramo biti uslužni a ne nametljivi, ljubazni ali iskreni. U obiteljski smještaj prihvaćamo gosta manirom ugošćavanja najboljeg prijatelja.  Potražnja za obiteljskim smještajem raste, a ponuda se prilagođava zahtjevima potražnje.

    Kada želimo unaprijediti svoju uslugu dobro je uzeti u obzir primjere dobre prakse iz Hrvatske i drugih zemalja.  Ljudi će putovati i birati smještaj prema svojim preferencijama – stvar je u tome da im trebamo ponudom ići u susret,  na obostrano zadovoljstvo.

    Upravo se događa smjena generacija turista

    Baby boomersi (od 1945  do 1960 godišta) su uglavnom gosti velikih hotelskih sustava i cruising brodova, u prosjeku sve manje putuju.

    Generacija X (od 1961 do 1980 godišta) je trenutno na vrhuncu po broju putovanja, oni traže manje hotele, kampove s glamping ili mobile home ponudom, kućama za odmor.

    Generacija Y (od 1981 do 1995 godišta) zovu ih i milenijalsi, potpuno su neovisni putnici koji kreiraju planove tijekom putovanja. Njih jako zanima doživljaj lokalne kulture i žele osjetiti lokalni ritam života. Biraju neformalan smještaj nižeg cjenovnog razreda, udružuju se da bi iznajmili veliki apartman, kuću za odmor, a borave i u modernim hostelima.

    Generacija Z (od 1995 godišta – do danas) oni su još uvijek nepoznanica. Žive digitalnu eru i sve što ne postoji u digitalnom svijetu – ne postoji ni za njih.

    Obiteljski smještaj je dodatan prihod, a ne jedini izvor

    Svjetski trendovi govore u korist obiteljskog smještaja – čak 40% korisnika Booking.com su osim hotela istovremeno pretraživali i privatni smještaj. Isto tako, često se griješi kada se u obiteljskom smještaju vidi brza i laka zarada. Ako se uzme u obzir vrijednost nekretnine, povratna stopa na razini godine nije veća od 6%.Kad se od toga odbiju troškovi poslovanja, eventualne kreditne zaduženosti, ispada da je ostatak tek dobro došao dodatak na izvorne prihode. Od obiteljskog smještaja teško mogu živjeti cijele obitelji, ali uz taj dodatni prihod se može bolje živjeti.

    Turizam je trenutno u velikoj krizi. Sve se mijenja. Zahtjevi turista, vrsta transporta, ciljevi putovanja bitno su drukčiji danas nego što su bili jučer. Moramo o tome razgovarati, razmjenjivati informacije i iskustva

    Latest Posts

    Turistička pristojba i članarina se plaćaju bez obzira na promet

    Muke po pristojbama „Muke po pristojbama“ i dalje traju. Još smo u lipnju objavili kratku analizu povećanja nameta u 2020. godini i popusta koji su...

    Lago di Garda – primjer dobre prakse razvoja turističkih sadržaja

    Ovaj šest godina star tekst još uvijek je aktualan. Iz primjera dobre prakse možemo puno naučiti. Lago di Garda, Provincia di Verona Hrvatsku i Italiju dijeli...

    Cote d’Azur i Provansa – putujemo i učimo

    Cote d'Azur i Provansa u pet dana Jednog ljeta, u samoj samoj špici turističke sezone, kada svi koji drže do sebe imaju potrebe komentirati hrvatski...

    Novi luksuz kao najviša razina turističke ponude

    Luksuzni smještaj – novo značenje Na, sad već legendarnom, ITB kongresu u Berlinu 2017., jedna od najzanimljivijih hotelijerskih ali i uopće ugostiteljskih, domaćinskih, stručnih tema...

    Ne propustite

    Lago di Garda – primjer dobre prakse razvoja turističkih sadržaja

    Ovaj šest godina star tekst još uvijek je aktualan. Iz primjera dobre prakse možemo puno naučiti. Lago di Garda, Provincia di Verona Hrvatsku i Italiju dijeli...

    Cote d’Azur i Provansa – putujemo i učimo

    Cote d'Azur i Provansa u pet dana Jednog ljeta, u samoj samoj špici turističke sezone, kada svi koji drže do sebe imaju potrebe komentirati hrvatski...

    Novi luksuz kao najviša razina turističke ponude

    Luksuzni smještaj – novo značenje Na, sad već legendarnom, ITB kongresu u Berlinu 2017., jedna od najzanimljivijih hotelijerskih ali i uopće ugostiteljskih, domaćinskih, stručnih tema...

    KAKO ISTOVREMENO ČUVATI CIJENU I DATI POPUST ?

    Jednostavan smještaj za ekonomičnu ponudu Accor grupa je jedna od najvećih hotelskih grupacija na svijetu. Zapošljavaju 300.000 ljudi u 5.000 hotela u 110 zemalja. Imaju...

    TRI OSNOVNE RAZINE KVALITETE

    Tri osnovne razine kvalitete usluge u turizmu Gotovo kod svih proizvoda i usluga osnovno načelo marketinškog pristupa je kreiranje proizvoda za široku populaciju kupaca. To...

    Newsletter

    Ostanite u kontaktu i primajte najnovije savjete!