Petak, 4 listopada, 2024
spot_img
Više

    Najnovije objave

    ŠTO GOVORI ČELNI ČOVJEK NAJVEĆE HOTELSKE GRUPACIJE

    ACCOREOV POUČAK

    Accore grupa je najveća hotelijerska grupacija na svijetu koja zapošljava 230.000 ljudi u 5.300 hotela i 10.000 restorana i barova u 110 zemalja diljem svijeta. Hoteli su im grupirani kao ekonomični, prosječni, premium i Luxury.

    CEO Sebastian Bazin

    Glavni direktor grupe je Sebastian Bazin, čovjek koji je karijeru gradio u financijskom sektoru na najzahtjevnijim tržištima, New Yorku, Londonu, San Franciscu. Bio je čelni čovjek Hottinguer Rivaud Finances, investicijske banke, pa izvršnim direktorom L’Immobilière Hôtelière, tvrtke za razvoj hotela u Francuskoj. 1997. prešao je u Colony Capital, privatnu tvrtku za ulaganje u nekretnine, kako bi vodio njen europski ogranak i vodio nekoliko akvizicija, uglavnom u ugostiteljskom sektoru (Générale des Eaux, Club Méditerranée, Lucien Barrière, Fairmont & Raffles, Buffalo Grill, Château Lascombes, Stadia Consulting i drugi).

    Upravnom odboru Accora pridružio se 2005. i, preko Colony Capitala, postao dioničar Paris Saint-Germaina 2006. i predsjednik kluba 2009.
    U kolovozu 2013. dao je ostavku na svoje dužnosti u Colony Capitalu i imenovan je predsjednikom i glavnim direktorom Accora.
    Sébastien je potpredsjednik Nadzornog odbora Zaklade Gustave Roussy, a od 2016. član je Upravnog odbora GE-a. * Iz javno objavljenog životopisa.

    Richard Quest

    Nedavno je gospodin Bazin gostovao kod drugog velikana svjetske ekonomske scene, Richarda Questa u njegovoj megapopularnoj (za poslovni svijet) emisiji Quest Means Business na CNNu. Ovaj diplomirani pravnik, briljantni novinar koji je karijeru gradio u BBCu zaslužuje da ga malo progooglajte, ili još bolje, popratite na CNNu.
    Razgovor koji pokazuje put

    Basin je u razgovoru s Questom postavio nove smjernice za hotelsku industriju. Njegovo razmišljanje počinje konstatacijom da moramo zaboraviti tradicionalni način poslovanja hotelske industrije jer se svijet duboko promijenio. Najveći izazov industrije je po njemu povratak radne snage koja je otišla u proteklim kriznim godinama.

    Hotelijeri moraju prihvatiti da će ljudi za njih raditi tri dana u tjednu, odnosno da će, slikovito rečeno, ponedjeljak i utorak raditi u jednoj kompaniji, srijedu i četvrtak biti samozaposleni i raditi na nekom svom projektu a u petak i subotu će raditi u turizmu.

    Danas mladi ljude žele imati bolju kvalitetu života, žele se zabaviti i ne razmišljaju o izgradnji karijere na tradicionalan način. Na pitanje o kvalitetnim, školovanim ljudima, odgovorio je da već sada u njihovoj grupaciji rade ljudi bez prethodnog iskustva u struci ali uz dobar trening postižu odlične rezultate i rade samo tri dana u tjednu.
    Ključ dobrog menadžera je shvaćanje svakog zaposlenika kao individuu koja ima specifičnu motivaciju za posao. Vraćanje ljudskosti u industriju podrazumijeva posvećenost svakom zaposleniku u nastojanju da se stvori odgovarajuća motivacija za rad, bio to adekvatan novac, mogućnost profesionalnog razvoja ili prava ravnoteža između posla i privatnog života. Menadžeri koji nađu vremena za svakog zaposlenika ponaosob izgradit će sustav lojalnosti.

    Profit je i dalje važan u poslovanju ali ne i maksimiziranje profita na uštrb svih drugih važnih elemenata. Vrijednost za novac ne očekuje samo gost već i zaposlenik. Stabilno, dugoročno poslovanje oslanja se na individualni pristup zaposlenicima s razumijevanjem njihovih motivacija i uvažavanjem njihovih osobnosti.

    Bleisure travel

    Spajanjem poslovnog i putovanja s putovanjem radi razonode stvoren je novi način putovanja – bleisure (business + leisure). Međunarodna poslovna putovanja su u opadanju ali domaći segment putnika raste i kompenzira taj manjak. Kad misli na domaća, Basin računa na ona gdje se putuje do pet sati od svoje kuće.

    Worcation

    Također novi način provođenja vikenda je tako zvani „worcation mode“. Ljudi napuštaju svoj dom u četvrtak na večer, u petak rade „na daljinu“, subotu i nedjelju provode druge aktivnosti, ponedjeljak opet rade „na daljinu“ i vraćaju se kući u utorak. Tu se stvara bolji promet u hotelima vikendom, „miješaju“ se strani i domaći gosti, propulzivnost poslovanja je bolja. Zato je važno imati „vrata hotela otvorena za ljude preko puta“. Bitno je da budemo dio lokalne zajednice.

    „Pandemija je promijenila poslovanje hotela na bolje“, zaključio je svoj razgovor s Questom Sebastian Basin, čelni čovjek Accorea, najveće hotelske grupacije.

    Latest Posts

    Ne propustite

    Newsletter

    Ostanite u kontaktu i primajte najnovije savjete!