Nedjelja, 29 studenoga, 2020

Cikloturizam 4. – Kako pripremiti smještaj za cikloturiste ?

Najveća i najbolje organizirana nevladina organizacija koja zastupa interese biciklista je njemački ADFC -Allgemeiner Deutscher Fahrrad-Club (Bundesverband) e. V.(www.adfc.de) Sa svojih 175 000 članova i...
Više

    Najnovije objave

    Drugi val pandemije i zamijena uloga Hrvatske i susjednih zemalja

    Turizam i drugi val pandemije Covida 19 Drugi val sve više sliči na početak pandemije u ožujku ove godine. Situacija je bolja sa strane boljeg...

    Marketinško udruživanje iznajmljivača 2 – Modeli udruživanja

    Strukovna udruženja Interesno udruživanje nositelja iste djelatnosti u Hrvatskoj već dobro funkcionira. Poduzetnici se udružuju u udruge kojima je osnovni cilj ishođenje povoljnijih uvjeta poslovanja....

    Obiteljski smještaj u Hrvatskoj 1937.

    Tradicija kućne radinosti – obiteljskog smještaja u Hrvatskoj Kada se govori o obiteljskom smještaju, privatnom smještaju, kućnoj radinosti, pružanju ugostiteljskih usluga u domaćinstvu i na...

    Cikloturizam 4. – Kako pripremiti smještaj za cikloturiste ?

    Najveća i najbolje organizirana nevladina organizacija koja zastupa interese biciklista je njemački ADFC -Allgemeiner Deutscher Fahrrad-Club (Bundesverband) e. V.(www.adfc.de) Sa svojih 175 000 članova i...

    Razvoj ciklomobilnosti – preduvjet razvoja cikloturizma 1. dio

    Nastanak bicikla kao prijevoznog sredstva

    1817 (prije 203 godine), njemački barun Karl von Dreis izumio je bicikl. To je u početku bio „stroj za hodanje“. Iako se je razvijao kroz godine u mnogim drugim zemljama, (npr. Irac John Boyd Dunlop je ugradio prve pneumatike na bicikl), ostaje činjenica da bicikl potječe iz Njemačke.

    Ova činjenica je važna jer je danas Njemačka zemlja koja ulaže najveća sredstva u razvoj ciklomobilnosti.  Nijemci su  najbrojniji cikloturisti a njemački ADFC je postavio standarde za „bike friendly“ usluge.

    Bicikl kao prijevozno sredstvo

    Od svog nastanka pa do osamdesetih godina prošlog stoljeća, bicikl je bio tretiran, poput automobila i motocikla, isključivo kao prijevozno sredstvo s kojim su moguća i sportska natjecanja.

    Najmasovnija upotreba bicikla kao prijevoznog sredstva bila je i još je uvijek u mnogoljudnim zemljama dalekog istoka poput Kine i Indije. Od europskih zemalja takav status kroz povijest imaju Nizozemska i Danska, ravničarske zemlje pogodne za svakodnevnu uporabu bicikla kao prometnog sredstva.

    Masovna zastupljenost bicikla kao prijevoznog sredstva u drugim zemljama postupno je opadala s rastom standarda i dostupnošću vozila na motorni pogon.

    Veliki gradovi predvodnici ciklomobilnosti

    Veliki gradovi u Njemačkoj i u Europi razvijaju sustave ciklomobilnosti za svoje stanovnike. Potiče se korištenje bicikla kao prijevoznog sredstva u svakodnevnoj upotrebi. Organizacija intermodalnog i multimodalnog prijevoza s biciklom kao osnovnim sredstvom prijevoza rezultira ogromnim povećanjem biciklista. Iz te se mase „regrutiraju“ različite ciljne skupine cikloturista.

    Još 2011. je u Njemačkoj bilo registrirano 70 milijuna bicikala. Tada je 80% domaćinstava imalo barem jedan bicikl. 25% domaćinstava ima čak tri i više bicikala. U deset godina broj bicikla se povećao za 10 milijuna.

    Veliki gradovi bilježe snažan rast korištenja bicikla u prometu : München 1996-6%, 2011.-17%, Frankfurt 1998.-6%, 2008.-14%, Rostock 1998.-9%, 2008.-20%
    Plan razvoja predviđa da će do 2020. promet biciklom preuzeti 15% ukupnog prometa. Za ruralna područja se predviđa rast sa sadašnjih 8 na 13% a za urbana s 11 na 16%.

    (nastavlja se)

    Latest Posts

    Drugi val pandemije i zamijena uloga Hrvatske i susjednih zemalja

    Turizam i drugi val pandemije Covida 19 Drugi val sve više sliči na početak pandemije u ožujku ove godine. Situacija je bolja sa strane boljeg...

    Marketinško udruživanje iznajmljivača 2 – Modeli udruživanja

    Strukovna udruženja Interesno udruživanje nositelja iste djelatnosti u Hrvatskoj već dobro funkcionira. Poduzetnici se udružuju u udruge kojima je osnovni cilj ishođenje povoljnijih uvjeta poslovanja....

    Obiteljski smještaj u Hrvatskoj 1937.

    Tradicija kućne radinosti – obiteljskog smještaja u Hrvatskoj Kada se govori o obiteljskom smještaju, privatnom smještaju, kućnoj radinosti, pružanju ugostiteljskih usluga u domaćinstvu i na...

    Cikloturizam 4. – Kako pripremiti smještaj za cikloturiste ?

    Najveća i najbolje organizirana nevladina organizacija koja zastupa interese biciklista je njemački ADFC -Allgemeiner Deutscher Fahrrad-Club (Bundesverband) e. V.(www.adfc.de) Sa svojih 175 000 članova i...

    Ne propustite

    Marketinško udruživanje iznajmljivača 2 – Modeli udruživanja

    Strukovna udruženja Interesno udruživanje nositelja iste djelatnosti u Hrvatskoj već dobro funkcionira. Poduzetnici se udružuju u udruge kojima je osnovni cilj ishođenje povoljnijih uvjeta poslovanja....

    Obiteljski smještaj u Hrvatskoj 1937.

    Tradicija kućne radinosti – obiteljskog smještaja u Hrvatskoj Kada se govori o obiteljskom smještaju, privatnom smještaju, kućnoj radinosti, pružanju ugostiteljskih usluga u domaćinstvu i na...

    Cikloturizam 4. – Kako pripremiti smještaj za cikloturiste ?

    Najveća i najbolje organizirana nevladina organizacija koja zastupa interese biciklista je njemački ADFC -Allgemeiner Deutscher Fahrrad-Club (Bundesverband) e. V.(www.adfc.de) Sa svojih 175 000 članova i...

    Marketinško udruživanje iznajmljivača

    Marketinško udruživanje – marketinške zadruge Mikro poduzetnici u turizmu, kao i u drugim djelatnostima , imaju zajednički problem – nemogućnost bavljenja aktivnim marketingom. Možda se...

    CIKLOTURIZAM 3: VRSTE BICIKLIZMA I DEFINICIJA CIKLOTURIZMA

    Biciklizam općenito svrstavamo u tri skupine: Ciklomobilnost Biciklistički sport Cikloturizam Pojam cikloturizma najbolje objašnjava sljedeća definicija : Kod cikloturizma bicikl je transportno sredstvo za doživljaj na destinaciji. Glavne ciljane...

    Newsletter

    Ostanite u kontaktu i primajte najnovije savjete!