Petak, 5 ožujka, 2021

Kako povećati prihod smještaja bez izgradnje dodatnih kapaciteta? 3

U trećem se nastavku vraćamo na početak priče Ako se sjećate iz prvog nastavka, napomenuli smo da se građani, fizičke osobe mogu registrirati kao pružatelji...
Više

    Najnovije objave

    Explore the wonder nature

    Nature & Wildlife Upravo smo završili jedan od izazovnijih projekata u suradnji s tvrtkom Subjekt d.o.o. David i ja, pojačani kolegicom Smiljom prihvatili smo se izazova...

    Safe stay in Croatia – naljepnica koju morate imati

    Ministarstvo turizma je pokrenulo projekt označavanja pružatelja usluga u turizmu oznakom „safe stay“ . Ta oznaka garantira gostima da se njihovi domaćini pridržavaju propisanih...

    Ponavlja nam se 2020. ?

    Hoće li turistička sezona 2021. biti izvjesnija od prethodne ? Iako nije popularno sumnjati u brz oporavak turizma, činjenice govore da nas čeka još jedna...

    Kako povećati prihod smještaja bez izgradnje dodatnih kapaciteta? 3

    U trećem se nastavku vraćamo na početak priče Ako se sjećate iz prvog nastavka, napomenuli smo da se građani, fizičke osobe mogu registrirati kao pružatelji...

    Razvoj ciklomobilnosti – preduvjet razvoja cikloturizma 1. dio

    Nastanak bicikla kao prijevoznog sredstva

    1817 (prije 203 godine), njemački barun Karl von Dreis izumio je bicikl. To je u početku bio „stroj za hodanje“. Iako se je razvijao kroz godine u mnogim drugim zemljama, (npr. Irac John Boyd Dunlop je ugradio prve pneumatike na bicikl), ostaje činjenica da bicikl potječe iz Njemačke.

    Ova činjenica je važna jer je danas Njemačka zemlja koja ulaže najveća sredstva u razvoj ciklomobilnosti.  Nijemci su  najbrojniji cikloturisti a njemački ADFC je postavio standarde za „bike friendly“ usluge.

    Bicikl kao prijevozno sredstvo

    Od svog nastanka pa do osamdesetih godina prošlog stoljeća, bicikl je bio tretiran, poput automobila i motocikla, isključivo kao prijevozno sredstvo s kojim su moguća i sportska natjecanja.

    Najmasovnija upotreba bicikla kao prijevoznog sredstva bila je i još je uvijek u mnogoljudnim zemljama dalekog istoka poput Kine i Indije. Od europskih zemalja takav status kroz povijest imaju Nizozemska i Danska, ravničarske zemlje pogodne za svakodnevnu uporabu bicikla kao prometnog sredstva.

    Masovna zastupljenost bicikla kao prijevoznog sredstva u drugim zemljama postupno je opadala s rastom standarda i dostupnošću vozila na motorni pogon.

    Veliki gradovi predvodnici ciklomobilnosti

    Veliki gradovi u Njemačkoj i u Europi razvijaju sustave ciklomobilnosti za svoje stanovnike. Potiče se korištenje bicikla kao prijevoznog sredstva u svakodnevnoj upotrebi. Organizacija intermodalnog i multimodalnog prijevoza s biciklom kao osnovnim sredstvom prijevoza rezultira ogromnim povećanjem biciklista. Iz te se mase „regrutiraju“ različite ciljne skupine cikloturista.

    Još 2011. je u Njemačkoj bilo registrirano 70 milijuna bicikala. Tada je 80% domaćinstava imalo barem jedan bicikl. 25% domaćinstava ima čak tri i više bicikala. U deset godina broj bicikla se povećao za 10 milijuna.

    Veliki gradovi bilježe snažan rast korištenja bicikla u prometu : München 1996-6%, 2011.-17%, Frankfurt 1998.-6%, 2008.-14%, Rostock 1998.-9%, 2008.-20%
    Plan razvoja predviđa da će do 2020. promet biciklom preuzeti 15% ukupnog prometa. Za ruralna područja se predviđa rast sa sadašnjih 8 na 13% a za urbana s 11 na 16%.

    (nastavlja se)

    Latest Posts

    Explore the wonder nature

    Nature & Wildlife Upravo smo završili jedan od izazovnijih projekata u suradnji s tvrtkom Subjekt d.o.o. David i ja, pojačani kolegicom Smiljom prihvatili smo se izazova...

    Safe stay in Croatia – naljepnica koju morate imati

    Ministarstvo turizma je pokrenulo projekt označavanja pružatelja usluga u turizmu oznakom „safe stay“ . Ta oznaka garantira gostima da se njihovi domaćini pridržavaju propisanih...

    Ponavlja nam se 2020. ?

    Hoće li turistička sezona 2021. biti izvjesnija od prethodne ? Iako nije popularno sumnjati u brz oporavak turizma, činjenice govore da nas čeka još jedna...

    Kako povećati prihod smještaja bez izgradnje dodatnih kapaciteta? 3

    U trećem se nastavku vraćamo na početak priče Ako se sjećate iz prvog nastavka, napomenuli smo da se građani, fizičke osobe mogu registrirati kao pružatelji...

    Ne propustite

    Safe stay in Croatia – naljepnica koju morate imati

    Ministarstvo turizma je pokrenulo projekt označavanja pružatelja usluga u turizmu oznakom „safe stay“ . Ta oznaka garantira gostima da se njihovi domaćini pridržavaju propisanih...

    Ponavlja nam se 2020. ?

    Hoće li turistička sezona 2021. biti izvjesnija od prethodne ? Iako nije popularno sumnjati u brz oporavak turizma, činjenice govore da nas čeka još jedna...

    Kako povećati prihod smještaja bez izgradnje dodatnih kapaciteta? 3

    U trećem se nastavku vraćamo na početak priče Ako se sjećate iz prvog nastavka, napomenuli smo da se građani, fizičke osobe mogu registrirati kao pružatelji...

    Kako povećati prihod smještaja bez izgradnje dodatnih kapaciteta 2.dio

    Već smo u prvom nastavku naveli mogućnost registracije dviju dopunskih djelatnosti koje nisu povezane jedna s drugom, organiziranje i iznajmljivanje smještaja turistima i OPG. Pored...

    Da li je obrazac T2 neophodan ?

    Zbrka koju je prouzročio zadani rok za predaju ispunjenog obrasca T2 poreznoj upravi otvorio je nekoliko pitanja. Koja je svrha obrasca T2? Ovaj obrazac sadrži rubrike...

    Newsletter

    Ostanite u kontaktu i primajte najnovije savjete!