Posebna ponuda za domaćine obiteljskog smještaja
Ljeto još traje iako je glavna sezona naprasno prekinuta u samoj špici. Razlozi su nam već dobro poznati. Zbog posebnih mjera prevencije zaraze od Covid 19 virusa koje je uvela većina zemalja iz kojih nam dolaze inozemni turisti, tržišni potencijal nam se znatno smanjio.
Od inozemnih gostiju koji su najzastupljeniji sada možemo računati još na Nijemce (osim Šibensko-kninske i Splitsko-dalmatinske županije), Mađare (navodno samo do 1.9.), Slovake, Čehe, Poljake, Švicarce.
Domaće tržište je i ove godine pokazalo veliki potencijal. (Pre)često nepravedno zapostavljeni, domaći gosti su, i bez stimulativnih mjera hrvatskih vlasti, pohrlili na Jadran, osobito u srpnju. Kraj kolovoza, osobito u novonastaloj situaciji, može biti također u znaku „hrvatskog tjedna“. Naravno, za privlačenje domaćih gostiju potrebno je osmisliti posebnu ponudu koja će biti prihvatljiva i domaćinima i gostima.
Nije sve (samo) u spuštanju cijena
Spuštanje cijena, kao najčešće korišteni marketinški alat, ima najveći učinak na privlačenje interesa. Međutim cijene imaju svoj „okvir“ u kojemu je najniža granica ujedno i granica isplativosti. Tako na primjer drastično spuštanje cijene za kratke boravke u apartmanima dovodi do prekoračenja troškova u odnosu na prihode.
Posebna ponuda za domaćine obiteljskog smještaja
Ako umjesto linearnog spuštanja cijena primijenimo nižu cijenu uz pojednostavljenje usluge, možemo istovremeno kreirati cjenovno atraktivnu ponudu uz snižavanje troškova poslovanja. Navesti ćemo jedan primjer:
Ciljano tržište: registrirani domaćini obiteljskog smještaja
Obrazloženje: veliki tržišni potencijal (oko 300 000 ljudi), gosti koji razumiju domaćine, ljudi željni prilike za odmor po prihvatljivim uvjetima.
Ponuda: najam apartmana bez posteljine, ručnika i čišćenja. Podrazumijeva da gosti sami donesu svoju posteljinu i ručnike i očiste smještaj prije odlaska, odnosno da ga ostave u stanju u kakvom su ga i zatekli pri dolasku.
Cijena: kada se odbiju troškovi pranja i peglanja posteljine i ručnika te završnog čišćenja, i još troškovi posredničke provizije, osnovna cijena se može spustiti za 20%.
Promotivni kanal: društvene mreže i osobni kontakti.
Ako želite imati efekt, akciju trebate pokrenuti čim pročitate ovaj članak.