Petak, 7 kolovoza, 2020

Novi luksuz kao najviša razina turističke ponude

Luksuzni smještaj – novo značenje Na, sad već legendarnom, ITB kongresu u Berlinu 2017., jedna od najzanimljivijih hotelijerskih ali i uopće ugostiteljskih, domaćinskih, stručnih tema...
Više

    Najnovije objave

    Turistička pristojba i članarina se plaćaju bez obzira na promet

    Muke po pristojbama „Muke po pristojbama“ i dalje traju. Još smo u lipnju objavili kratku analizu povećanja nameta u 2020. godini i popusta koji su...

    Lago di Garda – primjer dobre prakse razvoja turističkih sadržaja

    Ovaj šest godina star tekst još uvijek je aktualan. Iz primjera dobre prakse možemo puno naučiti. Lago di Garda, Provincia di Verona Hrvatsku i Italiju dijeli...

    Cote d’Azur i Provansa – putujemo i učimo

    Cote d'Azur i Provansa u pet dana Jednog ljeta, u samoj samoj špici turističke sezone, kada svi koji drže do sebe imaju potrebe komentirati hrvatski...

    Novi luksuz kao najviša razina turističke ponude

    Luksuzni smještaj – novo značenje Na, sad već legendarnom, ITB kongresu u Berlinu 2017., jedna od najzanimljivijih hotelijerskih ali i uopće ugostiteljskih, domaćinskih, stručnih tema...

    Poticanje domaćeg turizma

    Zemlje u našem neposrednom susjedstvu također potiču domaća turistička kretanja.

    Slovenija je najavila kako će svaki njen punoljetan građanin dobiti voucher u vrijednosti od 200 eura kojega može iskoristiti u lokalnim agencijama. U Srbiji se voucheri dijele još od 2015. godine. Vrijednost tih vouchera koji se mogu koristiti za usluge noćenja i hrane su oko 48 eura. Vouchere dobivaju skupine s primanjima nižim od 500 eura mjesečno. Za ovu godinu se planira podijeliti više od 500.000 vouchera. Voucheri će se moći koristiti u 1772 objekta u 90 turističkih odredišta.

    Crna Gora se do sada opredijelila za vouchere koji su zamjena za povrat novca za stornirana putovanja zbog pandemije korona virusa. Planiraju uvesti stimulativna porezna rasterećenja za domaću turističku industriju. U Republici Srpskoj će se podijeliti 50.000 vouchera u vrijednosti od 50 eura koji će se moći koristiti za plaćanje usluge noćenja u jednom objektu u kojemu se boravi najmanje tri noći.

    Iznajmljivači obuhvaćeni „Cro karticom“

    U Hrvatskoj, nakon što su agencije potpomognute uvođenjem vouchera za stornirane aranžmane zbog korona pandemije, od 1.7. kreće u opticaj „Cro kartica“. To je novo sredstvo plaćanja kojime će se moći plaćati različite usluge u turizmu, od smještaj, hrane do najma plovila. Kartica funkcionira tako da ju „puni“ poslodavac s besporeznim dodatkom na plaću. Taj će dodatak, prema najavama, iznositi do 2.500,00 kn.

    Imajući u vidu okolnosti nastale korona krizom, pretpostavlja se da će takav dodatak na plaću moći isplaćivati u glavnom javna poduzeća i javni sektor u opće. Za iznajmljivače je važna vijest da su i oni uključeni u mogućnost plaćanja usluge „Cro karticom“, ali jedino putem POS aparata ili posredničke agencije.

    Latest Posts

    Turistička pristojba i članarina se plaćaju bez obzira na promet

    Muke po pristojbama „Muke po pristojbama“ i dalje traju. Još smo u lipnju objavili kratku analizu povećanja nameta u 2020. godini i popusta koji su...

    Lago di Garda – primjer dobre prakse razvoja turističkih sadržaja

    Ovaj šest godina star tekst još uvijek je aktualan. Iz primjera dobre prakse možemo puno naučiti. Lago di Garda, Provincia di Verona Hrvatsku i Italiju dijeli...

    Cote d’Azur i Provansa – putujemo i učimo

    Cote d'Azur i Provansa u pet dana Jednog ljeta, u samoj samoj špici turističke sezone, kada svi koji drže do sebe imaju potrebe komentirati hrvatski...

    Novi luksuz kao najviša razina turističke ponude

    Luksuzni smještaj – novo značenje Na, sad već legendarnom, ITB kongresu u Berlinu 2017., jedna od najzanimljivijih hotelijerskih ali i uopće ugostiteljskih, domaćinskih, stručnih tema...

    Ne propustite

    Lago di Garda – primjer dobre prakse razvoja turističkih sadržaja

    Ovaj šest godina star tekst još uvijek je aktualan. Iz primjera dobre prakse možemo puno naučiti. Lago di Garda, Provincia di Verona Hrvatsku i Italiju dijeli...

    Cote d’Azur i Provansa – putujemo i učimo

    Cote d'Azur i Provansa u pet dana Jednog ljeta, u samoj samoj špici turističke sezone, kada svi koji drže do sebe imaju potrebe komentirati hrvatski...

    Novi luksuz kao najviša razina turističke ponude

    Luksuzni smještaj – novo značenje Na, sad već legendarnom, ITB kongresu u Berlinu 2017., jedna od najzanimljivijih hotelijerskih ali i uopće ugostiteljskih, domaćinskih, stručnih tema...

    KAKO ISTOVREMENO ČUVATI CIJENU I DATI POPUST ?

    Jednostavan smještaj za ekonomičnu ponudu Accor grupa je jedna od najvećih hotelskih grupacija na svijetu. Zapošljavaju 300.000 ljudi u 5.000 hotela u 110 zemalja. Imaju...

    TRI OSNOVNE RAZINE KVALITETE

    Tri osnovne razine kvalitete usluge u turizmu Gotovo kod svih proizvoda i usluga osnovno načelo marketinškog pristupa je kreiranje proizvoda za široku populaciju kupaca. To...

    Newsletter

    Ostanite u kontaktu i primajte najnovije savjete!