Petak, 7 kolovoza, 2020

Novi luksuz kao najviša razina turističke ponude

Luksuzni smještaj – novo značenje Na, sad već legendarnom, ITB kongresu u Berlinu 2017., jedna od najzanimljivijih hotelijerskih ali i uopće ugostiteljskih, domaćinskih, stručnih tema...
Više

    Najnovije objave

    Turistička pristojba i članarina se plaćaju bez obzira na promet

    Muke po pristojbama „Muke po pristojbama“ i dalje traju. Još smo u lipnju objavili kratku analizu povećanja nameta u 2020. godini i popusta koji su...

    Lago di Garda – primjer dobre prakse razvoja turističkih sadržaja

    Ovaj šest godina star tekst još uvijek je aktualan. Iz primjera dobre prakse možemo puno naučiti. Lago di Garda, Provincia di Verona Hrvatsku i Italiju dijeli...

    Cote d’Azur i Provansa – putujemo i učimo

    Cote d'Azur i Provansa u pet dana Jednog ljeta, u samoj samoj špici turističke sezone, kada svi koji drže do sebe imaju potrebe komentirati hrvatski...

    Novi luksuz kao najviša razina turističke ponude

    Luksuzni smještaj – novo značenje Na, sad već legendarnom, ITB kongresu u Berlinu 2017., jedna od najzanimljivijih hotelijerskih ali i uopće ugostiteljskih, domaćinskih, stručnih tema...

    Postupak kod pojave bolesti u gosta u našem smještaju

     

    Hrvatski zavod za javno zdravstvo nam preporučuje:

    1. Provjerite na mrežnim stranicama općina, gradova i županije i njihovim turističkim zajednicama kontakt podatke i radno vrijeme nadležnih liječničkih ordinacija koje skrbe o turistima.
    2. Ako se gost razboli, on će telefonski o simptomima obavijestiti vas, vi ćete nazvati broj telefona dežurnog liječnika ordinacije koja skrbi o turistima.
    3. Zamolite gosta da ostane u smještaju sa zatvorenim vratima, dostavite mu masku za lice, i papirnate maramice u dovoljnim količinama.
    4. Liječnik dolazi u kućnu posjetu ili organizira prijevoz bolesne osobe do ordinacije.
    5. Nakon obavljenog pregleda liječnik obavještava nadležnog epidemiologa.
    6. Liječnik uzima briseve od suspektnog pacijenta i njegove pratnje i vraća ih u smještaj u izolaciju do prispijeća rezultata testiranja.
    7. Vlasnici i zaposlenici smještajnog objekta ne ulaze u smještaj u kojemu su izolirani gosti, gosti moraju sami održavati čistoću smještaja sredstvima koja će mu domaćin staviti na raspolaganje.
    8. Domaćin u dogovoru s izoliranim gostima dogovara dostavu hrane do pred vrata smještaja.
    9. Gosti koji su dio iste grupe ili iste obitelji s oboljelim također moraju ostati u izolirani u svome smještaju.
    10. Ako se utvrdi da gost nije inficiran Covid 19 virusom, određuje mu se terapija za njegovo stanje, samoizolacija se ukida te se gost i njegovi bliski kontakti mogu slobodno kretati po objektu.
    11. Ako se potvrdi zaraza Covid 19 virusom, i zdravstveno stanje pacijenta zahtjeva hospitalizaciju, on će biti transportiran u zdravstvenu ustanovu sukladno uputi liječnika ovisno o težini bolesti korištenjem osobnog vozila, organiziranim transportom ili sanitetskim prijevozom. U slučaju nagle pojave teških simptoma poziva se hitna medicinska služba.
    12. Domaćim gostima kod kojih je potvrđena bolest Covid 19 s blagim simptomima ili koji nemaju simptome, preporučuje se izolacija u vlastitom domu korištenjem vlastitog prijevoza.
    13. Strani gost s potvrđenom Covid 19 bolešću čije zdravstveno stanje ne zahtijeva hospitalizaciju i domaći gost s potvrđenom Covid 19 infekcijom koji nema uvjeta za izolaciju kod kuće trebaju se smjestiti u organizirani smještaj za izolaciju u zajednici . Takav smještaj je dužna osigurati jedinica lokalne samouprave i u naprijed ga pripremiti. Isto vrijedi i za goste u bliskom kontaktu s oboljelim a kojima je potrebna samoizolacija / karantena. O njima dalje skrbi nadležni liječnik za smještajni objekt u konzultaciji s nadležnim epidemiologom.
    14. Strani gosti kojima je potvrđena Covid 19 bolest i njegovi bliski kontakti mogu se prije isteka izolacije / karantene vratiti u svoje države nakon konzultacije s javnozdravstvenim vlastima njihove zemlje porijekla putem IHR sustava (međunarodni zdravstveni propisi) i dogovora o načinu i financiranju njihova transporta u matične zemlje.
    15. Zaposlenik, odnosno domaćin, u objektu u kojemu se pruža usluga smještaja i kojemu je potvrđen Covid 19, moraju biti podvrgnuti bolničkom liječenju ili izolaciji u vlastitom domu ili organiziranoj izolacijskoj jedinici, ovisno o težini bolesti.
    16. Zaposlenik odnosno domaćin objekta u kojemu su bili gosti s potvrđenom bolešću Covid 19 a koji su bili u bliskom kontaktu s bolesnom osobom, moraju biti podvrgnuti izolaciji u domu ili organiziranoj izolacijskoj jedinici za zdrave kontakte oboljelih od Covida 19.
    17. O završetku izolacije i zdravstvenom stanju skrbi nadležni liječnik koji je propisao izolaciju ili samoizolaciju / karantenu.

    Preporučujemo vam da se odmah informirati o dežurnim liječnicima i ambulantama te njihovim kontaktima kao i o smještaju za izolaciju gostiju u vašoj jedinici lokalne samouprave te o postupku dezinfekcije prostora u kojemu je boravila zaražena osoba. Više informacija o svemu možete dobiti, kako navodi HZJZ, od svojih jedinica lokalne samouprave, županija, turističkih zajednica.

    Latest Posts

    Turistička pristojba i članarina se plaćaju bez obzira na promet

    Muke po pristojbama „Muke po pristojbama“ i dalje traju. Još smo u lipnju objavili kratku analizu povećanja nameta u 2020. godini i popusta koji su...

    Lago di Garda – primjer dobre prakse razvoja turističkih sadržaja

    Ovaj šest godina star tekst još uvijek je aktualan. Iz primjera dobre prakse možemo puno naučiti. Lago di Garda, Provincia di Verona Hrvatsku i Italiju dijeli...

    Cote d’Azur i Provansa – putujemo i učimo

    Cote d'Azur i Provansa u pet dana Jednog ljeta, u samoj samoj špici turističke sezone, kada svi koji drže do sebe imaju potrebe komentirati hrvatski...

    Novi luksuz kao najviša razina turističke ponude

    Luksuzni smještaj – novo značenje Na, sad već legendarnom, ITB kongresu u Berlinu 2017., jedna od najzanimljivijih hotelijerskih ali i uopće ugostiteljskih, domaćinskih, stručnih tema...

    Ne propustite

    Lago di Garda – primjer dobre prakse razvoja turističkih sadržaja

    Ovaj šest godina star tekst još uvijek je aktualan. Iz primjera dobre prakse možemo puno naučiti. Lago di Garda, Provincia di Verona Hrvatsku i Italiju dijeli...

    Cote d’Azur i Provansa – putujemo i učimo

    Cote d'Azur i Provansa u pet dana Jednog ljeta, u samoj samoj špici turističke sezone, kada svi koji drže do sebe imaju potrebe komentirati hrvatski...

    Novi luksuz kao najviša razina turističke ponude

    Luksuzni smještaj – novo značenje Na, sad već legendarnom, ITB kongresu u Berlinu 2017., jedna od najzanimljivijih hotelijerskih ali i uopće ugostiteljskih, domaćinskih, stručnih tema...

    KAKO ISTOVREMENO ČUVATI CIJENU I DATI POPUST ?

    Jednostavan smještaj za ekonomičnu ponudu Accor grupa je jedna od najvećih hotelskih grupacija na svijetu. Zapošljavaju 300.000 ljudi u 5.000 hotela u 110 zemalja. Imaju...

    TRI OSNOVNE RAZINE KVALITETE

    Tri osnovne razine kvalitete usluge u turizmu Gotovo kod svih proizvoda i usluga osnovno načelo marketinškog pristupa je kreiranje proizvoda za široku populaciju kupaca. To...

    Newsletter

    Ostanite u kontaktu i primajte najnovije savjete!