Petak, 7 kolovoza, 2020

Novi luksuz kao najviša razina turističke ponude

Luksuzni smještaj – novo značenje Na, sad već legendarnom, ITB kongresu u Berlinu 2017., jedna od najzanimljivijih hotelijerskih ali i uopće ugostiteljskih, domaćinskih, stručnih tema...
Više

    Najnovije objave

    Turistička pristojba i članarina se plaćaju bez obzira na promet

    Muke po pristojbama „Muke po pristojbama“ i dalje traju. Još smo u lipnju objavili kratku analizu povećanja nameta u 2020. godini i popusta koji su...

    Lago di Garda – primjer dobre prakse razvoja turističkih sadržaja

    Ovaj šest godina star tekst još uvijek je aktualan. Iz primjera dobre prakse možemo puno naučiti. Lago di Garda, Provincia di Verona Hrvatsku i Italiju dijeli...

    Cote d’Azur i Provansa – putujemo i učimo

    Cote d'Azur i Provansa u pet dana Jednog ljeta, u samoj samoj špici turističke sezone, kada svi koji drže do sebe imaju potrebe komentirati hrvatski...

    Novi luksuz kao najviša razina turističke ponude

    Luksuzni smještaj – novo značenje Na, sad već legendarnom, ITB kongresu u Berlinu 2017., jedna od najzanimljivijih hotelijerskih ali i uopće ugostiteljskih, domaćinskih, stručnih tema...

    Ostanimo odgovorni

    Ovo nije samo fraza već vrlo ozbiljna molba. Bez obzira na tuđe propuste, bez obzira na nečije čuđenje, zaista se moramo držati uputstva naših epidemiologa, osobito dr. Bernada Kaića.

    Jednostavne mjere prevencije

    Socijalna distanca od famoznih metar i pol, nošenje maski u zatvorenom prostoru s većom koncentracijom ljudi, osobito u javnom prijevozu, dezinficiranje i pranje ruku na povratku u dom, u automobil. To su osnovne mjere koje mogu zaštiti nas a preko nas i naše najmilije.

    Poruka

    Poruka koju šaljemo našim prijateljima, gostima je poruka odgovornih ljudi. Domaćini smo koji brinemo o sigurnosti svojih gostiju, želimo s njima na siguran način proći kroz ovo vrijeme pandemije. Odgovorno ponašanje je ono što se sada želi vidjeti i doživjeti.

    Pogoršanje stanja

    Stanje s pandemijom Covid 19 virusa se, nakon kratkog poboljšanja, ponovo pogoršava. Raste broj oboljelih u nama susjednim zemljama, kod nas ali i u nama važnim emitivnim turističkim zemljama poput Njemačke. Situacija se mijenja iz dana u dan. Pratimo razvoj događaja svjesni da je vrijeme potpunog opuštanja vrlo brzo prošlo.

    Zadarska opomena

    Ono što se proteklog vikenda dogodilo u Zadru moglo se je dogoditi bilo gdje. Vrhunski sportski događaj ovoga ranga sigurno bi prihvatili i drugi hrvatski gradovi da su imali priliku. Rezultat bi bio isti. Na žalost, ne možemo kontrolirati i održavati socijalnu distancu i ostale mjere zaštite na manifestacijama ovakvoga karaktera. Prvo su ugroženi sportaši među sobom, zatim njima bliske osobe, na koncu i publika pa i cijela lokalna zajednica. Očito još nije vrijeme za slična okupljanja.

    Važno je što drugi misle o nama

    Možemo misliti što god hoćemo, da je sve ovo jedna velika teorija zavjere, da nam podmeće turistička konkurencija, da zapravo virusa i nema, da je bezazlen… No ako želimo ostvariti prihode od turizma i preživjeti zimu, naše izjave i naše ponašanje moraju biti odgovorni. Biti odgovoran znači poštivati tuđe strahove i tuđa očekivanja. Ipak je najvažniji uvjet za putovanje sigurnost. Pouzdanost i odgovornost dobar su temelj za sigurnost. U tome se moramo upravo sada potruditi više nego ikada. Najprije svatko za sebe, u svojoj kući, prema svojim gostima. Onda će i doživljaj turističkog odredišta i domaćina od strane gosta biti drukčiji.

    Turisti će izbjegavati nesigurnost

    Nesigurno okruženje ne može računati na naklonost turista putnika. Oni će početi izbjegavati sve pružatelje usluga koji im ne ulijevaju dovoljno povjerenja. Neke će terase ostajati prazne, neki se smještaji neće popuniti kao ni transportna sredstva. Osobito u situaciji eskalacije pandemije. Sjetimo se kako je svijet reagirao na početku pandemije s ovakvim dnevnim brojkama zaraženih. I prije proglašenja mjera zabrane kretanja, ljudi su se počeli povlačiti u sigurnost svoga doma. Još uvijek vlada neizvjesnost poduprijeta nedovoljnim znanjem o karakteristikama virusa Covid 19. Premalo znamo pa je strah još veći. Zato je važno pokazati odgovornost ne samo riječima već i djelima. Ostanimo, zaista, odgovorni.

    Latest Posts

    Turistička pristojba i članarina se plaćaju bez obzira na promet

    Muke po pristojbama „Muke po pristojbama“ i dalje traju. Još smo u lipnju objavili kratku analizu povećanja nameta u 2020. godini i popusta koji su...

    Lago di Garda – primjer dobre prakse razvoja turističkih sadržaja

    Ovaj šest godina star tekst još uvijek je aktualan. Iz primjera dobre prakse možemo puno naučiti. Lago di Garda, Provincia di Verona Hrvatsku i Italiju dijeli...

    Cote d’Azur i Provansa – putujemo i učimo

    Cote d'Azur i Provansa u pet dana Jednog ljeta, u samoj samoj špici turističke sezone, kada svi koji drže do sebe imaju potrebe komentirati hrvatski...

    Novi luksuz kao najviša razina turističke ponude

    Luksuzni smještaj – novo značenje Na, sad već legendarnom, ITB kongresu u Berlinu 2017., jedna od najzanimljivijih hotelijerskih ali i uopće ugostiteljskih, domaćinskih, stručnih tema...

    Ne propustite

    Lago di Garda – primjer dobre prakse razvoja turističkih sadržaja

    Ovaj šest godina star tekst još uvijek je aktualan. Iz primjera dobre prakse možemo puno naučiti. Lago di Garda, Provincia di Verona Hrvatsku i Italiju dijeli...

    Cote d’Azur i Provansa – putujemo i učimo

    Cote d'Azur i Provansa u pet dana Jednog ljeta, u samoj samoj špici turističke sezone, kada svi koji drže do sebe imaju potrebe komentirati hrvatski...

    Novi luksuz kao najviša razina turističke ponude

    Luksuzni smještaj – novo značenje Na, sad već legendarnom, ITB kongresu u Berlinu 2017., jedna od najzanimljivijih hotelijerskih ali i uopće ugostiteljskih, domaćinskih, stručnih tema...

    KAKO ISTOVREMENO ČUVATI CIJENU I DATI POPUST ?

    Jednostavan smještaj za ekonomičnu ponudu Accor grupa je jedna od najvećih hotelskih grupacija na svijetu. Zapošljavaju 300.000 ljudi u 5.000 hotela u 110 zemalja. Imaju...

    TRI OSNOVNE RAZINE KVALITETE

    Tri osnovne razine kvalitete usluge u turizmu Gotovo kod svih proizvoda i usluga osnovno načelo marketinškog pristupa je kreiranje proizvoda za široku populaciju kupaca. To...

    Newsletter

    Ostanite u kontaktu i primajte najnovije savjete!