Petak, 7 kolovoza, 2020

Novi luksuz kao najviša razina turističke ponude

Luksuzni smještaj – novo značenje Na, sad već legendarnom, ITB kongresu u Berlinu 2017., jedna od najzanimljivijih hotelijerskih ali i uopće ugostiteljskih, domaćinskih, stručnih tema...
Više

    Najnovije objave

    Turistička pristojba i članarina se plaćaju bez obzira na promet

    Muke po pristojbama „Muke po pristojbama“ i dalje traju. Još smo u lipnju objavili kratku analizu povećanja nameta u 2020. godini i popusta koji su...

    Lago di Garda – primjer dobre prakse razvoja turističkih sadržaja

    Ovaj šest godina star tekst još uvijek je aktualan. Iz primjera dobre prakse možemo puno naučiti. Lago di Garda, Provincia di Verona Hrvatsku i Italiju dijeli...

    Cote d’Azur i Provansa – putujemo i učimo

    Cote d'Azur i Provansa u pet dana Jednog ljeta, u samoj samoj špici turističke sezone, kada svi koji drže do sebe imaju potrebe komentirati hrvatski...

    Novi luksuz kao najviša razina turističke ponude

    Luksuzni smještaj – novo značenje Na, sad već legendarnom, ITB kongresu u Berlinu 2017., jedna od najzanimljivijih hotelijerskih ali i uopće ugostiteljskih, domaćinskih, stručnih tema...

    Kako se ponašati kod dolaska gostiju u naš dom?

    Već tjednima pozivamo odgovorne da daju jasne naputke kako se ponašati u kojoj situaciji. Trenutna situacija u Zadru se ne može smatrati neočekivanom, niti posebno alarmantnom. Svi kao papagaji već tjednima ponavljamo frazu novo normalno, pa evo nam prilike da u praksi primjenimo što to zapravo znači. Ako smo se svi skupa donekle opustili i zanemarili određene preporuke, sad je pravo vrijeme da se vratimo discipliniranom poštivanju, prevenciji i čuvanju zdravlja nas samih i ljudi u našem okruženju.

    Preporuke koje treba uzeti za ozbiljno

    U skladu s preporukama Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo, goste dočekujemo na sljedeći način:
    – Kod prijema gostiju održavamo obavezan razmak od 1,5 m
    – NE rukujemo se, u znak pozdrava uz osmjeh kimnemo glavom
    – Ako ćemo uzeti osobne isprave u ruke onda obavezno nosimo rukavice
    – Možemo zamoliti goste da nam podatke za prijavu pošalju putem Viber ili WhatsApp komunikacijskih aplikacija ili e mailom, na primjer
    – Na ulazu u smještajni objekt goste treba dočekati dezinfekcijsko sredstvo za ruke i jednokratni papirnati ručnici
    – Na ulazu u smještajni objekt, kraj sredstva za dezinfekciju ruku, treba biti i obavijest o pridržavanju mjera za sprečavanje širenja Covid 19 virusa.
    -Kod odjave i plaćanja ako uzimamo novac od gosta obavezno nosimo rukavice, držimo se razmaka od 1,5 m ili nosimo zaštitnu masku
    Posebna napomena : STARIJE ČLANOVE DOMAĆINSTVA, ČLANOVE DOMAĆINSTVA S KRONIČNIM BOLESTIMA moramo zaštiti od kontakta s gostima. Oni se moraju potpuno izolirati od mogućeg kontakta.
    – Ako gost zatraži od nas toplomjer, nakon upotreba ga moramo obavezno dezinficirati, toplomjer primiti uz upotrebu zaštitnih rukavica i zaštitne maske za jednokratnu upotrebu
    – Na zahtjev gosta posredovati u kontaktu s dežurnim epidemiologom a u slučaju potrebe transporta gosta sa sumnjom na zarazu Covid 19 virusom, transport organizirati sa SANITETSKOM SLUŽBOM

    NAPOMENA: Još uvijek očekujemo detaljna uputstva, protokol postupanja s pacijentom i protokol zbrinjavanja njegovih bliskih kontakata. Očekujemo i kontakte specijaliziranih tvrtki za dezinfekciju prostora kao i vremenski okvir u kojemu takav prostor treba biti slobodan od ljudi. Uz to, tu su još i ostala otvorena pitanja poput postupanja s ukućanima, ostalim gostima u kući, gostima koji trebaju doći u smještaj. Na tome se intenzivno radi pa je tako došla i opširna preporuka HZJZ po kojoj, između ostalog, sva briga oko zbrinjavanja Covid 19 pozitivnih turista i pratnje pada na jedinice lokalne samouprave.

    Covid-19 upute

    Otvori veću sliku

    Latest Posts

    Turistička pristojba i članarina se plaćaju bez obzira na promet

    Muke po pristojbama „Muke po pristojbama“ i dalje traju. Još smo u lipnju objavili kratku analizu povećanja nameta u 2020. godini i popusta koji su...

    Lago di Garda – primjer dobre prakse razvoja turističkih sadržaja

    Ovaj šest godina star tekst još uvijek je aktualan. Iz primjera dobre prakse možemo puno naučiti. Lago di Garda, Provincia di Verona Hrvatsku i Italiju dijeli...

    Cote d’Azur i Provansa – putujemo i učimo

    Cote d'Azur i Provansa u pet dana Jednog ljeta, u samoj samoj špici turističke sezone, kada svi koji drže do sebe imaju potrebe komentirati hrvatski...

    Novi luksuz kao najviša razina turističke ponude

    Luksuzni smještaj – novo značenje Na, sad već legendarnom, ITB kongresu u Berlinu 2017., jedna od najzanimljivijih hotelijerskih ali i uopće ugostiteljskih, domaćinskih, stručnih tema...

    Ne propustite

    Lago di Garda – primjer dobre prakse razvoja turističkih sadržaja

    Ovaj šest godina star tekst još uvijek je aktualan. Iz primjera dobre prakse možemo puno naučiti. Lago di Garda, Provincia di Verona Hrvatsku i Italiju dijeli...

    Cote d’Azur i Provansa – putujemo i učimo

    Cote d'Azur i Provansa u pet dana Jednog ljeta, u samoj samoj špici turističke sezone, kada svi koji drže do sebe imaju potrebe komentirati hrvatski...

    Novi luksuz kao najviša razina turističke ponude

    Luksuzni smještaj – novo značenje Na, sad već legendarnom, ITB kongresu u Berlinu 2017., jedna od najzanimljivijih hotelijerskih ali i uopće ugostiteljskih, domaćinskih, stručnih tema...

    KAKO ISTOVREMENO ČUVATI CIJENU I DATI POPUST ?

    Jednostavan smještaj za ekonomičnu ponudu Accor grupa je jedna od najvećih hotelskih grupacija na svijetu. Zapošljavaju 300.000 ljudi u 5.000 hotela u 110 zemalja. Imaju...

    TRI OSNOVNE RAZINE KVALITETE

    Tri osnovne razine kvalitete usluge u turizmu Gotovo kod svih proizvoda i usluga osnovno načelo marketinškog pristupa je kreiranje proizvoda za široku populaciju kupaca. To...

    Newsletter

    Ostanite u kontaktu i primajte najnovije savjete!