Četvrtak, 24 rujna, 2020

HTZ: Prva analiza turističke sezone 2020.

Statistički podaci Hrvatske turističke zajednice o turističkom prometu do 31.08. Prema podacima Hrvatske turističke zajednice do konca kolovoza su ostvareni sljedeći rezultati fizičkog turističkog prometa: Od...
Više

    Najnovije objave

    Rezultati ankete!

    Prva Dantes anketa Anketu je popunilo 1669 ljudi, te imamo iznimno velik uzorak, što nam omogućava objektivne rezultate. To prvenstveno možemo zahvaliti svima vama koji...

    Europi prijete nova ograničenja putovanja zbog drugog vala Covida 19

    Europom se širi drugi val epidemije Covid 19 virusa Drugi val epidemije „zapljuskuje“ redom europske zemlje koje ponovo uvode restrikcije. Irska vlada je uvela mjere za...

    Dantes anketa – produžen rok

    Kad smo izradili anketu, nismo imali na temelju čega postaviti očekivanja. U ova 2 tjedna smo otkrili nekoliko spoznaja: 1. Iznajmljivači rado sudjeluju u anketi Odaziv...

    HTZ: Prva analiza turističke sezone 2020.

    Statistički podaci Hrvatske turističke zajednice o turističkom prometu do 31.08. Prema podacima Hrvatske turističke zajednice do konca kolovoza su ostvareni sljedeći rezultati fizičkog turističkog prometa: Od...

    KAKO ISTOVREMENO ČUVATI CIJENU I DATI POPUST ?

    Jednostavan smještaj za ekonomičnu ponudu

    Accor grupa je jedna od najvećih hotelskih grupacija na svijetu. Zapošljavaju 300.000 ljudi u 5.000 hotela u 110 zemalja. Imaju 39 brendova od najluksuznijih do najekonomičnijih. Baš su u tome specifični, jedinstveni. Njihova skala kvalitete započinje ekonomičnom razinom, nastavlja se na midscale razinu, zatim na premium i vrhunac je luxury segment. Tim redoslijedom raste i cijena osnovne usluge uz još mnogo varijanti posebnih ponuda.

    Hotel F1

    Još 1984. utemeljili su ekonomičan segment hotelskog smještaja pod nazivom Formule 1. kasnije je brend preimenovan u Hotel F1.

    Ulazni paket usluge Hotel F1 je dormitorij, soba sa skupnim smještajem poput hostela, sa 6 postelja i dva tuš / wc-a. Cijena noćenja u takvom smještaju je 15 eura. Sljedeća razina usluge u ovom ekonomičnom hotelu je posebna ponuda za studente koji uživaju 20% popusta i neograničeni doručak.

    Za samo tjedan dana raniju rezervaciju odobrava se 20% popusta. Tu je još ponuda za klasično noćenje s doručkom bez ograničenja. Sobe su manjih dimenzija, dvokrevetne s umivaonikom dok se tuš/wc nalazi na hodniku.

    Ručnike možete kupiti za 3 eura, posteljina je uključena u cijenu smještaja. Ovaj se smještaj koristi u glavnom kao prenoćište za jednu noć i nalazi se na prometnim mjestima, u blizini zračnih luka, u gospodarskim zonama i slično.

    Etap I Ibis budget hotel

    Sljedeća razina kvalitete i cijene u kategoriji ekonomičnog smještaja su Ibis budget hoteli. Ibis budget hoteli su nastali od prvotnog Etap branda. Etap hoteli su jednostavne modularne građevine u kojima su smještene sobe s tri kreveta, bračni + pomoćni na katu.

    Sobe su opremljene klimatizacijom, sat Tvom, WI FI internetom, tuš / wc kabinom zanimljive PVC konstrukcije. U hotel se nakon 18 sati može ući samo uz pomoć šifre, pomoću koje se ulazi i u sobu. Ispred hotela se nalazi uređaj poput bankomata na kojemu se može „kupiti“ soba i dobiti šifru za ulazak u hotel i sobu.

    Umjesto hotelskog bara u lobiju se nalaze prodajni aparati za napitke i zagriske. Recepcioner radi u jutro i doručak, odnosno popunjava stolove s konfekcioniranim namazima za doručak. Sobe čiste servisi za čišćenje koji opslužuju više objekata.

    Početna cijena noćenja je 30 eura, doručak košta još 3 eura a druga osoba u sobi plaća 15 eura noćenje. Hotel F1 i Etap / Ibis budget hoteli nose jednu (1) zvjezdicu.

    Ibis Styles hotel

    Ibis Styles hotele ističe njihov kreativni i razigrani dizajn, domaćinska usluga i opuštena atmosfera gdje gosti mogu osjetiti druželjubivost i autentičnost grada u kojem se nalaze.
    Kreativnost i dobro raspoloženje su ključna obilježja ovih udobnih, dizajnerskih hotela, koji čine mrežu od 470 objekata diljem svijeta.

    Ovo je već hotel višeg ranga u ekonomičnoj klasi. U osnovi vrlo jednostavno građen i uređen, opremljen, ipak ima taj razigrani dizajn kojime priča priču o mjestu u kojemu se nalazi. Hotel je pogodan za obitelji s djecom na kraćim boravcima.

    Cijena počinje od 60 eura za dvije osobe. I tako bismo mogli nabrajati sve ostale od 36 preostalih brendova. No poanta je u nečemu drugome.

    Različita ponuda po različitoj cijeni, a ne ista ponuda po različitoj cijeni

    Ono što možemo naučiti od najboljih je to da je bolje ponuditi različitu razinu kvalitete po različitoj cijeni u istome terminu nego samo jednu razinu kvalitete nuditi po cijeni koja je ispod donje razine ekonomske prihvatljivosti.

    To bi slikovito značilo da možemo pa različitim cijenama u istome terminu nuditi različito uređen i pozicioniran smještaj kao što su sobe, apartmani, smještaj na katu s pogledom na more, smještaj u prizemlju bez pogleda i slično.

    Cijena može biti različita i za različito uređen smještaj, skromnije i bogatije opremljen. Možemo čak i u istom smještaju formirati različite cijene ovisno o uključenosti opreme i usluga u cijenu.

    Samoposlužni apartmani – ekonomična razina ponude

    U ekonomičnom razredu ponude mogli bismo tako nuditi apartman bez uključene usluge čišćenja i bez posteljine i ručnika. Čišćenje se plaća posebno u vidu kaucije koja se vraća ako gosti sami na odlasku očiste smještaj. Posteljina i ručnici se mogu donijeti od kuće ili iznajmiti u praonici / čistionici.

    Na taj smo način uštedjeli troškove čišćenja smještaja pranja i glačanja posteljine , namještanja postelja. To je upravo ona razlika u troškovima koja nam omogućava nuđenje smještaja po posebnoj, sniženoj cijeni.

    Tu smo već u prednosti jer isti smještaj možemo nuditi po dvije različite cijene s dvije različite razine usluge. Za isti termin možemo ponuditi apartman s uključenim čišćenjem, posteljinom i ručnicima po redovnoj cijeni i isti apartman po sniženoj, budget cijeni bez tih usluga. Razlika u cijeni nije zanemariva.

    Čišćenje jednog klasičnog apartman za četiri osobe se plaća minimalno 50 eura, cijena pranja, glačanja posteljine bit će oko 15 eura. Ukupno 65 eura razlike u troškovima koliko može biti i razlika u cijeni smještaja. Gosti opet mogu uštedjeti ako donesu posteljinu od svoje kuće i ako se potrude i očiste apartman. Naravno da će se i drugačije odnositi prema smještaju, nastojat će manje prljati, redovito će održavati čistoću.Ovakva ponuda ima svoju publiku a može biti dobar način za postizanje atraktivnije pozicije na domaćem tržištu.

    Posebna ponuda za domaće tržište

    Ako se još gostima preporuči da umjesto autocestom do Krka, na primjer putuju starom cestom iz Zagreba uštedjet će dodatnih 140,00 kn ili 18,66 eura za oba smjera. Tome treba pridodati ukinuto plaćanje mostarine za most kopno – otok Krk čime se u oba smjera dodatno štedi 10 eura.

    Kada se zbroje sve uštede od ukupnih 93,66 eura ili 702,00 kn to nije mali iznos. Iznimno je važno da u nižoj cijeni nismo ponudili smještaj koji na bilo koji način zakida gosta. Manja cijena za manju, nižu razinu usluge i obratno.

    Latest Posts

    Rezultati ankete!

    Prva Dantes anketa Anketu je popunilo 1669 ljudi, te imamo iznimno velik uzorak, što nam omogućava objektivne rezultate. To prvenstveno možemo zahvaliti svima vama koji...

    Europi prijete nova ograničenja putovanja zbog drugog vala Covida 19

    Europom se širi drugi val epidemije Covid 19 virusa Drugi val epidemije „zapljuskuje“ redom europske zemlje koje ponovo uvode restrikcije. Irska vlada je uvela mjere za...

    Dantes anketa – produžen rok

    Kad smo izradili anketu, nismo imali na temelju čega postaviti očekivanja. U ova 2 tjedna smo otkrili nekoliko spoznaja: 1. Iznajmljivači rado sudjeluju u anketi Odaziv...

    HTZ: Prva analiza turističke sezone 2020.

    Statistički podaci Hrvatske turističke zajednice o turističkom prometu do 31.08. Prema podacima Hrvatske turističke zajednice do konca kolovoza su ostvareni sljedeći rezultati fizičkog turističkog prometa: Od...

    Ne propustite

    Europi prijete nova ograničenja putovanja zbog drugog vala Covida 19

    Europom se širi drugi val epidemije Covid 19 virusa Drugi val epidemije „zapljuskuje“ redom europske zemlje koje ponovo uvode restrikcije. Irska vlada je uvela mjere za...

    Dantes anketa – produžen rok

    Kad smo izradili anketu, nismo imali na temelju čega postaviti očekivanja. U ova 2 tjedna smo otkrili nekoliko spoznaja: 1. Iznajmljivači rado sudjeluju u anketi Odaziv...

    HTZ: Prva analiza turističke sezone 2020.

    Statistički podaci Hrvatske turističke zajednice o turističkom prometu do 31.08. Prema podacima Hrvatske turističke zajednice do konca kolovoza su ostvareni sljedeći rezultati fizičkog turističkog prometa: Od...

    Turistička pristojba i članarina u 2020.

    Davanja za obiteljski smještaj u 2020. godini Ovih je dana na savjetovanje sa zainteresiranom javnošću upućen prijedlog Izmjena i dopuna Pravilnika o dopuni pravilnika o...

    Nova ministrica – nova nada za obiteljski smještaj?

    Očekivanja od Ministarstva turizma i sustava Hrvatske turističke zajednice Činjenica je da u protekle četiri godine obiteljski smještaj nije imao sreće s resornim ministarstvom. Sjetimo...

    Newsletter

    Ostanite u kontaktu i primajte najnovije savjete!