Petak, 7 kolovoza, 2020

Novi luksuz kao najviša razina turističke ponude

Luksuzni smještaj – novo značenje Na, sad već legendarnom, ITB kongresu u Berlinu 2017., jedna od najzanimljivijih hotelijerskih ali i uopće ugostiteljskih, domaćinskih, stručnih tema...
Više

    Najnovije objave

    Turistička pristojba i članarina se plaćaju bez obzira na promet

    Muke po pristojbama „Muke po pristojbama“ i dalje traju. Još smo u lipnju objavili kratku analizu povećanja nameta u 2020. godini i popusta koji su...

    Lago di Garda – primjer dobre prakse razvoja turističkih sadržaja

    Ovaj šest godina star tekst još uvijek je aktualan. Iz primjera dobre prakse možemo puno naučiti. Lago di Garda, Provincia di Verona Hrvatsku i Italiju dijeli...

    Cote d’Azur i Provansa – putujemo i učimo

    Cote d'Azur i Provansa u pet dana Jednog ljeta, u samoj samoj špici turističke sezone, kada svi koji drže do sebe imaju potrebe komentirati hrvatski...

    Novi luksuz kao najviša razina turističke ponude

    Luksuzni smještaj – novo značenje Na, sad već legendarnom, ITB kongresu u Berlinu 2017., jedna od najzanimljivijih hotelijerskih ali i uopće ugostiteljskih, domaćinskih, stručnih tema...

    KAKO INFORMIRATI I DOČEKATI GOSTE ?

    Turizam polako kreće. Gosti nas zovu. Jedni otkazuju informacije drugi se javljaju za dolazak. Oni koji žele doći, žele znati proceduru ulaska u zemlju.

    • Važno je napomenuti gostima da se moraju prijaviti i ispuniti obrazac putem web stranice MUP-a. Najbolje je da to učine prije polaska na put. Ispunjavanjem ovog obrasca izbjeći će čekanje na granici pri ulasku u Hrvatsku. Ova se obaveza odnosi na putnike iz svih zemalja europske unije. Putnici iz zemalja van EUa moraju imati potvrde o posjedovanju nekretnine, plovila, poziv za poslovni sastanak, potvrdu rezervacije smještaja ili neki drugi opravdani, pisanim putem potvrđeni razlog za dolazak u Hrvatsku. O svemu se više mogu informirati na navedenoj web stranici. Na istoj stranici mogu uputiti i upit MUPu. Link: https://mup.gov.hr/uzg-covid/english/286212. Mail adresa za upite: uzg.covid@mup.hr

    Kada je gost već na putu do našeg smještaja, moramo biti spremni primiti ga

    • Kod prijema gostiju naša fizička udaljenost od njih i njihova od drugih gostiju ne smije biti manja od 1,5 m. Na ulazu u smještaj trebaju biti na vidljivom mjestu postavljeni dezinficijens za ruke na bazi najmanje 70% alkohola i obavijest – informacija o provođenju higijene, pravilima ponašanja, mjerama zaštite i broj telefona za poziv u slučaju sumnje na simptome Covida 19.

    • U zatvorenom zajedničkom prostoru, osim ako se ne radi o članovima jedne obitelji, može istovremeno biti prisutno onoliko osoba koliko je moguće održavati razmak od 1,5 m.

    • U svakoj smještajnoj jedinici potrebno je osigurati ručnike za jednokratnu upotrebu i kantu s poklopcem zbog češćeg održavanja higijene ruku.

    • Kod čišćenja prostora potrebno je nositi zaštitnu jednokratnu masku za lice, zaštitne, jednokratne rukavice a preporučuje se i zaštitno, jednokratno odijelo.

    • Kod protokola čišćenja potrebno je

    • 1. otvoriti prozore i provjetriti sve prostorije 15 -20 min

    • 2. sve tkanine prati na 90 stupnjeva Celzijusa

    • 3. sve površine najprije oprati deterdžentom a zatim dezinficirati

    • 4.NE koristiti raspršivače za čišćenje i dezinficiranje

    • Nakon čišćenja svu jednokratnu opremu odložiti u otpad, sredstva za čišćenje i dezinficiranje držati dalje od dohvata djece.

    Što ako se gost razboli?

    Gost kontaktira nas, mi zovemo dežurnog epidemiologa. Protokol je trenutačno takav da u slučaju potvrde zaraze virusom Covid 19 gost ide na liječenje u bolnicu a njegovi kontakti moraju ostati u 14 dnevnu izolaciju ili im  može biti omogućen povratak kući. Prema najnovijem naputku HZJZ gradovi i općine su dužni osigurati turističke ambulante i smještaj za goste u karanteni.

    Latest Posts

    Turistička pristojba i članarina se plaćaju bez obzira na promet

    Muke po pristojbama „Muke po pristojbama“ i dalje traju. Još smo u lipnju objavili kratku analizu povećanja nameta u 2020. godini i popusta koji su...

    Lago di Garda – primjer dobre prakse razvoja turističkih sadržaja

    Ovaj šest godina star tekst još uvijek je aktualan. Iz primjera dobre prakse možemo puno naučiti. Lago di Garda, Provincia di Verona Hrvatsku i Italiju dijeli...

    Cote d’Azur i Provansa – putujemo i učimo

    Cote d'Azur i Provansa u pet dana Jednog ljeta, u samoj samoj špici turističke sezone, kada svi koji drže do sebe imaju potrebe komentirati hrvatski...

    Novi luksuz kao najviša razina turističke ponude

    Luksuzni smještaj – novo značenje Na, sad već legendarnom, ITB kongresu u Berlinu 2017., jedna od najzanimljivijih hotelijerskih ali i uopće ugostiteljskih, domaćinskih, stručnih tema...

    Ne propustite

    Lago di Garda – primjer dobre prakse razvoja turističkih sadržaja

    Ovaj šest godina star tekst još uvijek je aktualan. Iz primjera dobre prakse možemo puno naučiti. Lago di Garda, Provincia di Verona Hrvatsku i Italiju dijeli...

    Cote d’Azur i Provansa – putujemo i učimo

    Cote d'Azur i Provansa u pet dana Jednog ljeta, u samoj samoj špici turističke sezone, kada svi koji drže do sebe imaju potrebe komentirati hrvatski...

    Novi luksuz kao najviša razina turističke ponude

    Luksuzni smještaj – novo značenje Na, sad već legendarnom, ITB kongresu u Berlinu 2017., jedna od najzanimljivijih hotelijerskih ali i uopće ugostiteljskih, domaćinskih, stručnih tema...

    KAKO ISTOVREMENO ČUVATI CIJENU I DATI POPUST ?

    Jednostavan smještaj za ekonomičnu ponudu Accor grupa je jedna od najvećih hotelskih grupacija na svijetu. Zapošljavaju 300.000 ljudi u 5.000 hotela u 110 zemalja. Imaju...

    TRI OSNOVNE RAZINE KVALITETE

    Tri osnovne razine kvalitete usluge u turizmu Gotovo kod svih proizvoda i usluga osnovno načelo marketinškog pristupa je kreiranje proizvoda za široku populaciju kupaca. To...

    Newsletter

    Ostanite u kontaktu i primajte najnovije savjete!