Petak, 7 kolovoza, 2020

Novi luksuz kao najviša razina turističke ponude

Luksuzni smještaj – novo značenje Na, sad već legendarnom, ITB kongresu u Berlinu 2017., jedna od najzanimljivijih hotelijerskih ali i uopće ugostiteljskih, domaćinskih, stručnih tema...
Više

    Najnovije objave

    Turistička pristojba i članarina se plaćaju bez obzira na promet

    Muke po pristojbama „Muke po pristojbama“ i dalje traju. Još smo u lipnju objavili kratku analizu povećanja nameta u 2020. godini i popusta koji su...

    Lago di Garda – primjer dobre prakse razvoja turističkih sadržaja

    Ovaj šest godina star tekst još uvijek je aktualan. Iz primjera dobre prakse možemo puno naučiti. Lago di Garda, Provincia di Verona Hrvatsku i Italiju dijeli...

    Cote d’Azur i Provansa – putujemo i učimo

    Cote d'Azur i Provansa u pet dana Jednog ljeta, u samoj samoj špici turističke sezone, kada svi koji drže do sebe imaju potrebe komentirati hrvatski...

    Novi luksuz kao najviša razina turističke ponude

    Luksuzni smještaj – novo značenje Na, sad već legendarnom, ITB kongresu u Berlinu 2017., jedna od najzanimljivijih hotelijerskih ali i uopće ugostiteljskih, domaćinskih, stručnih tema...

    Iznajmljivači i domaćini

    Iznajmljivanje je zapravo promet nekretninom

    Taj  se segment turizma sve više polarizira u dva osnovna pravca. Prvi su »iznajmljivači«, vlasnici koji iznajmljuju objekt. U toj djelatnosti poslovna filozofija se koncentrira na opremljenost i izgled nekretnine i kanale prodaje koji imaju »široku mrežu obuhvata«. Tu su recenzije gostiju u pravilu nužno zlo pa se nerijetko mijenjaju kanali prodaje ali iz grupe istih metoda djelovanja. »Iznajmljivači« se sve više približavaju djelatnosti prometa nekretninama koje se reguliraju drugim zakonima i gdje je nadležno ministarstvo graditeljstva.

    Domaćin, Gastgeber, Host

    Drugi pravac je onaj kada je vlasnik objekta domaćin , ugostitelj, »Gastgeber«. Sam pojam ugostiteljstva dolazi od domaćinstva – primiti nekoga u goste. Ovdje se više traži osobni pristup, kultura ponašanja, tradicija dobrog domaćina, više osobnog rada, angažiranje cijele obitelji. Tu je najvažniji »kanal prodaje«, vjeran i zadovoljan gost. On se vraća, preporučuje prijateljima, dijeli putem društvenih mreža dobre utiske…

    Hospitality, ugostiteljstvo u domaćinstvu spada u mikro poduzetništvo

    Primjera iz prakse i u jednom i u drugom pravcu ima mnogo. Vjerujem da ste i vi kao gost imali takva, različita iskustva. Današnji se turizam oslanja na jedinstveni doživljaj lokalne kulture a domaćini su zapravo najvažniji dio tog doživljaja. Najveći problem lošeg odnosa javnih vlasti prema domaćinima obiteljskog smještaja proizlazi iz nerazumijevanja i nepriznavanja značaja njihovih poduzetničkih aktivnosti.

    Za pojam mikro poduzetništva se u Hrvatskoj nije ni znalo dok ga mi nismo stavili »na stol«. Isto je i s metodologijom kvantificiranja ekonomskih učinaka na nacionalnu ekonomiju koje ostvaruju obiteljski mikro poduzetnici u turizmu. Kako bi rekao jedan od vodećih stručnjaka za ovo područje iz akademske zajednice prof. dr. sci Zdenko Cerović s Fakulteta za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Opatija, »Kada vidite ekonomske učinke, pred njima bi banke i vlasti trebali pognuti glavu, iskazati poštovanje i maksimalno izaći u susret domaćinima obiteljskog smještaja«.

    Latest Posts

    Turistička pristojba i članarina se plaćaju bez obzira na promet

    Muke po pristojbama „Muke po pristojbama“ i dalje traju. Još smo u lipnju objavili kratku analizu povećanja nameta u 2020. godini i popusta koji su...

    Lago di Garda – primjer dobre prakse razvoja turističkih sadržaja

    Ovaj šest godina star tekst još uvijek je aktualan. Iz primjera dobre prakse možemo puno naučiti. Lago di Garda, Provincia di Verona Hrvatsku i Italiju dijeli...

    Cote d’Azur i Provansa – putujemo i učimo

    Cote d'Azur i Provansa u pet dana Jednog ljeta, u samoj samoj špici turističke sezone, kada svi koji drže do sebe imaju potrebe komentirati hrvatski...

    Novi luksuz kao najviša razina turističke ponude

    Luksuzni smještaj – novo značenje Na, sad već legendarnom, ITB kongresu u Berlinu 2017., jedna od najzanimljivijih hotelijerskih ali i uopće ugostiteljskih, domaćinskih, stručnih tema...

    Ne propustite

    Lago di Garda – primjer dobre prakse razvoja turističkih sadržaja

    Ovaj šest godina star tekst još uvijek je aktualan. Iz primjera dobre prakse možemo puno naučiti. Lago di Garda, Provincia di Verona Hrvatsku i Italiju dijeli...

    Cote d’Azur i Provansa – putujemo i učimo

    Cote d'Azur i Provansa u pet dana Jednog ljeta, u samoj samoj špici turističke sezone, kada svi koji drže do sebe imaju potrebe komentirati hrvatski...

    Novi luksuz kao najviša razina turističke ponude

    Luksuzni smještaj – novo značenje Na, sad već legendarnom, ITB kongresu u Berlinu 2017., jedna od najzanimljivijih hotelijerskih ali i uopće ugostiteljskih, domaćinskih, stručnih tema...

    KAKO ISTOVREMENO ČUVATI CIJENU I DATI POPUST ?

    Jednostavan smještaj za ekonomičnu ponudu Accor grupa je jedna od najvećih hotelskih grupacija na svijetu. Zapošljavaju 300.000 ljudi u 5.000 hotela u 110 zemalja. Imaju...

    TRI OSNOVNE RAZINE KVALITETE

    Tri osnovne razine kvalitete usluge u turizmu Gotovo kod svih proizvoda i usluga osnovno načelo marketinškog pristupa je kreiranje proizvoda za široku populaciju kupaca. To...

    Newsletter

    Ostanite u kontaktu i primajte najnovije savjete!