Petak, 7 kolovoza, 2020

Novi luksuz kao najviša razina turističke ponude

Luksuzni smještaj – novo značenje Na, sad već legendarnom, ITB kongresu u Berlinu 2017., jedna od najzanimljivijih hotelijerskih ali i uopće ugostiteljskih, domaćinskih, stručnih tema...
Više

    Najnovije objave

    Turistička pristojba i članarina se plaćaju bez obzira na promet

    Muke po pristojbama „Muke po pristojbama“ i dalje traju. Još smo u lipnju objavili kratku analizu povećanja nameta u 2020. godini i popusta koji su...

    Lago di Garda – primjer dobre prakse razvoja turističkih sadržaja

    Ovaj šest godina star tekst još uvijek je aktualan. Iz primjera dobre prakse možemo puno naučiti. Lago di Garda, Provincia di Verona Hrvatsku i Italiju dijeli...

    Cote d’Azur i Provansa – putujemo i učimo

    Cote d'Azur i Provansa u pet dana Jednog ljeta, u samoj samoj špici turističke sezone, kada svi koji drže do sebe imaju potrebe komentirati hrvatski...

    Novi luksuz kao najviša razina turističke ponude

    Luksuzni smještaj – novo značenje Na, sad već legendarnom, ITB kongresu u Berlinu 2017., jedna od najzanimljivijih hotelijerskih ali i uopće ugostiteljskih, domaćinskih, stručnih tema...

    INFORMACIJA ZA GOSTE KOJI DOLAZE U HRVATSKU

    Što reći stranim gostima koji nam dolaze?

    Gostima koji žele doći u Hrvatsku na odmor i odsjesti u našem smještaju trebamo proslijediti sljedeće informacije :

    Svi stranci koji putuju u Hrvatsku moraju ispuniti online obrazac na linku: https://entercroatia.mup.hr/

    – Informacije sa stranica MUP-a: „Državljani Češke Republike, Mađarske, Republike Austrije, Republike Estonije, Republike Latvije, Republike Litve, Republike Poljske, Republike Slovenije, Savezne Republike Njemačke i Slovačke Republike ne moraju morati prilikom ulaska u RH posebno dokazivati razlog svog ulaska (poslovni, gospodarski, turistički itd.) već mogu ulaziti pod jednakim uvjetima kao i prije pojave bolesti COVID-19, ali i nadalje uz epidemiološku kontrolu i uz obvezu pridržavanja općih i posebnih preporuka Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo.

    Radi skraćenja procedure na graničnom prijelazu za državljane navedenih 10 država savjetujemo prethodno ispunjavanje najave ovdje.

    – Strani državljani iz ostalih zemalja moraju pored ispunjavanja navedenog obrasca imati i potvrdu o valjanom razlogu za dolazak u Hrvatsku. To su neodgodive poslovne obaveze, zdravstveni pregledi i zahvati,vlasništvo nekretnine ili plovila, rezervacija smještaja …

    – Informacija sa stranica MUP-a:“ Svi ostali strani državljani mogu ući iz poslovnih razloga ili drugih gospodarskih interesa za RH te iz neodgodivih osobnih razloga uz odgovarajući dokaz. Napominjemo da nakon dobivanja potvrde za ulazak u Republiku Hrvatsku, također zbog skraćivanja vremena čekanja, ispunite obrazac najave https://entercroatia.mup.hr/

    – Odgovore na najčešća pitanja putnici mogu dobiti na stranicama MUP-a.

    Dakle da ponovimo, SVI stranci koji dolaze u Hrvatsku moraju ispuniti online obrazac. Preporuka je da se to učini prije odlaska na put. Također putem gore objavljenog linka moguće je postaviti pitanje nadležnima u MUP-u ako postoje neke nejasnoće. Jezici komuniciranja su Hrvatski, Engleski i Njemački.

    Latest Posts

    Turistička pristojba i članarina se plaćaju bez obzira na promet

    Muke po pristojbama „Muke po pristojbama“ i dalje traju. Još smo u lipnju objavili kratku analizu povećanja nameta u 2020. godini i popusta koji su...

    Lago di Garda – primjer dobre prakse razvoja turističkih sadržaja

    Ovaj šest godina star tekst još uvijek je aktualan. Iz primjera dobre prakse možemo puno naučiti. Lago di Garda, Provincia di Verona Hrvatsku i Italiju dijeli...

    Cote d’Azur i Provansa – putujemo i učimo

    Cote d'Azur i Provansa u pet dana Jednog ljeta, u samoj samoj špici turističke sezone, kada svi koji drže do sebe imaju potrebe komentirati hrvatski...

    Novi luksuz kao najviša razina turističke ponude

    Luksuzni smještaj – novo značenje Na, sad već legendarnom, ITB kongresu u Berlinu 2017., jedna od najzanimljivijih hotelijerskih ali i uopće ugostiteljskih, domaćinskih, stručnih tema...

    Ne propustite

    Lago di Garda – primjer dobre prakse razvoja turističkih sadržaja

    Ovaj šest godina star tekst još uvijek je aktualan. Iz primjera dobre prakse možemo puno naučiti. Lago di Garda, Provincia di Verona Hrvatsku i Italiju dijeli...

    Cote d’Azur i Provansa – putujemo i učimo

    Cote d'Azur i Provansa u pet dana Jednog ljeta, u samoj samoj špici turističke sezone, kada svi koji drže do sebe imaju potrebe komentirati hrvatski...

    Novi luksuz kao najviša razina turističke ponude

    Luksuzni smještaj – novo značenje Na, sad već legendarnom, ITB kongresu u Berlinu 2017., jedna od najzanimljivijih hotelijerskih ali i uopće ugostiteljskih, domaćinskih, stručnih tema...

    KAKO ISTOVREMENO ČUVATI CIJENU I DATI POPUST ?

    Jednostavan smještaj za ekonomičnu ponudu Accor grupa je jedna od najvećih hotelskih grupacija na svijetu. Zapošljavaju 300.000 ljudi u 5.000 hotela u 110 zemalja. Imaju...

    TRI OSNOVNE RAZINE KVALITETE

    Tri osnovne razine kvalitete usluge u turizmu Gotovo kod svih proizvoda i usluga osnovno načelo marketinškog pristupa je kreiranje proizvoda za široku populaciju kupaca. To...

    Newsletter

    Ostanite u kontaktu i primajte najnovije savjete!