Nedjelja, 16 ožujka, 2025
spot_img
Više

    Najnovije objave

    Eco friendly turizam 3

    Green Leaders by TripAdvisor

    TripAdvisor, još uvijek vodeći savjetnik za putovanja u svijetu, razvio je posebnu oznaku za „zelene“ugostiteljske objekte.

    Smještajni ugostiteljski objekti, hoteli, B&B koji žele imati oznaku Green leadera trebaju aplicirati za taj program kod TripAdvisora. Ispunjavanje određene razine uvjeta rangira objekt na neki od četiri stupnja oznake : broncu, srebro, zlato ili platinu. Razina statusa, pojednostavljeno rečeno, ovisi o što manjem negativnom utjecaju na okoliš.

    Vrlo opširan upitnik Green Leadersa sadrži, između ostaloga, i sljedeća pitanja:
     Snimanje potrošnje, planovi zbrinjavanja otpada, uštede energije, recikliranja
     Treninzi osoblja
     Informiranje gostiju o našim akcijama
     Štedljivi kućanski aparati
     Energetska efikasnost objekta
     Recikliranje otpadne vode
     Pametna tehnologija(senzori, ključevi …)
     Zaštita objekta od pretjerane insolacije (drveće, pergole, folije, tende)
     Solarno grijanje vode, geotermalne dizalice topline itd
     Štedljivo trošenje vode
     Uporaba organski uzgojenih namirnica
     Dobava namirnica u krugu od 100 km
     Uporaba papirnate konfekcije od recikliranog materijala
     Ekološki prihvatljiva sredstva za čišćenje
     Namještaj i podovi od ekološki prihvatljivih materijala, dobavljeni u krugu od 500 km
     Nadopunjiva ambalaža za sapune i šampone
     Kontrola proizvodnje otpada i poduzimanje mjera za smanjenje
     Barem 25% otpada se reciklira
     Reciklaža jestivog ulja, namještaja itd
     Ekološko zbrinjavanje kontejnera s tintom, starih baterija, elektroničke opreme itd
     Donacija ostataka namirnica, toaletne opreme, namještaja, elektroničke opreme i sl. karitativnim organizacijama barem kvartalno
     Kompostiranje
     Minimalna uporaba pesticida, korištenje alternativnih metoda
     Ograničena uporaba pesticida, herbicida,kemikalija u održavanju okoliša
     Barem 75% ukrasnih biljaka oko kuće autohtone vrste
     Krov koji sakuplja kišnicu
     Sakupljanje i uporaba kišnice
     Traženje povratnih informacija od gostiju
     Edukacija gostiju o svemu naprijed navedenom
     Posjedovanje “zelenih markica kvalitete”: Leed, Green key,Green seal, Green globes, Travelife, Earth Check, Audobon, International Green Lodging, Sti, Step
     Mjerenje emisije CO2
     Stanica za punjenje e automobila udaljena do 2 km

    Zašto je eko brand Green Leaders poželjan?

    Podupiru ga drugi eko brandovi
    www.unenvironment.org
    https://www.usgbc.org/
    Vidljiv je na TripAdvisoru – najutjecajnijem savjetniku za putovanja a konstantno raste broj ekološki svjesnih putnika. Raste i udio e-automobila u prodaji vozila. Sve je veći postotak putnika koji prakticiraju aktivan odmor u prirodi – ljubitelji prirode.

    TripAdvisorovo istraživanje još 2015. je dalo rezultat da je 26% Europljana u toj godini izabralo jedno eko friendly motivima potaknuto putovanje. Čak 33% ispitanika je planiralo u sljedećih 12 mjeseci poduzeti takvo putovanje.Također pokazalo se je da jedan od 10 Europljana želi odsjesti u eko friendly hotelu na svom putovanju.

    Evo nekih od primjera:
    http://www.cataloniacaribbean.com/en/catalonia-hotels-resorts-in-mexico-achieve-the-platinum-level-as-greenleaders-in-tripadvisor
    https://qbichotels.com/qbic-is-green/

    „ U Qbic -u iskreno vjerujemo da smo ekološki hotel. To nije samo naš tipični marketinški pristup. Znamo da sve što radimo ima utjecaj negdje u nastavku, uključujući i naše goste. Želimo da taj utjecaj bude što blaži i manji: mali utjecaj na okoliš, a ne veliki udar. Mi smo GreenLeaders na platinastoj razini na TripAdvisoru.“
    https://www.tripadvisor.com/GreenLeaders postaje smjerokaz za investicije u ugostiteljstvu prema „zelenom“, održivom smjeru.

    Nedo Pinezić

    Latest Posts

    Ne propustite

    Newsletter

    Ostanite u kontaktu i primajte najnovije savjete!