Petak, 7 kolovoza, 2020

Novi luksuz kao najviša razina turističke ponude

Luksuzni smještaj – novo značenje Na, sad već legendarnom, ITB kongresu u Berlinu 2017., jedna od najzanimljivijih hotelijerskih ali i uopće ugostiteljskih, domaćinskih, stručnih tema...
Više

    Najnovije objave

    Turistička pristojba i članarina se plaćaju bez obzira na promet

    Muke po pristojbama „Muke po pristojbama“ i dalje traju. Još smo u lipnju objavili kratku analizu povećanja nameta u 2020. godini i popusta koji su...

    Lago di Garda – primjer dobre prakse razvoja turističkih sadržaja

    Ovaj šest godina star tekst još uvijek je aktualan. Iz primjera dobre prakse možemo puno naučiti. Lago di Garda, Provincia di Verona Hrvatsku i Italiju dijeli...

    Cote d’Azur i Provansa – putujemo i učimo

    Cote d'Azur i Provansa u pet dana Jednog ljeta, u samoj samoj špici turističke sezone, kada svi koji drže do sebe imaju potrebe komentirati hrvatski...

    Novi luksuz kao najviša razina turističke ponude

    Luksuzni smještaj – novo značenje Na, sad već legendarnom, ITB kongresu u Berlinu 2017., jedna od najzanimljivijih hotelijerskih ali i uopće ugostiteljskih, domaćinskih, stručnih tema...

    Davanja dolaze na naplatu

    Do konca ovog mjeseca moramo platiti odgođeni porez

    Očekivali smo mjere smanjenja paušalnog poreza na dohodak od organiziranja i iznajmljivanja smještaja turistima koje će biti sukladne padu turističkog prometa. Na žalost to se nije dogodilo.

    Do sada nam je oprošteno 25% poreznih davanja, odnosno druga rata paušalnog poreza na dohodak. Također, koncem ovog mjeseca ističe rok za odgodu prve rate. To znači da s posljednjim danom lipnja moramo uplatiti odgođenu, prvu ratu paušalnog poreza na dohodak prema rješenju Porezne uprave.

    Koje nam još obaveze slijede?

    U srpnju ćemo dobiti zaduženja za plaćanje turističke pristojbe koja će biti za 50% manja od novo propisanih pristojbi. Iznimno ove godine, bit ćemo oslobođeni turističke pristojbe na pomoćne krevete.

    O kojim je iznosima riječ ?

    Kada govorimo o paušalnoj turističkoj pristojbi na osnovne krevete, taj se iznos može kretati od 350,00 do 1.000,00 kn u domaćinstvima, odnosno od 200,00 do 500,00 kn u obiteljskom poljoprivrednom gospodarstvu po postelji.

    U kampu u domaćinstvu se paušalna turistička pristojba po kamp parceli kreće od 500,00 do 1.000,00, a u OPG-u od 250,00 do 500,00 kuna. Visinu određuje Skupština županije u konzultaciji s jedinicama lokalne samouprave i preporuka turističkih zajednica na svom području. Većina županija je odredila iznos između 300,00 do 350,00 kn po stalnoj postelji.

    To znači da će u većini županija ove godine iznajmljivači dobiti zaduženja na iznos od 150,00 do 175,00 kuna po stalnoj postelji. U kampovima u domaćinstvu po parceli će smanjena turistička pristojba iznositi 250,00 do 500,00 kn a u OPG-u 125,00 do 250,00 kuna. To je izdatak s kojim treba računati.

    Turistička članarina u paušalnom iznosu

    Još jedan trošak dolazi na naplatu u srcu ljeta, to je turistička članarina. Turistička članarina je posljednjim izmjenama propisana u paušalnom iznosu po postelji umjesto postotnog plaćanja na ukupan primitak. Taj, znatno veći trošak iznosi 45,00 kn u domaćinstvu i 30,00 kn po postelji u obiteljskom poljoprivrednom gospodarstvu.

    Za pomoćne krevete je propisana 50% manja članarina. U kampovima se članarina plaća 80,00 kn po smještajnoj jedinici za vrste kamp, kamp odmorište, robinzonski smještaj u domaćinstvu, odnosno 60,00 kn za iste vrste smještaja u OPG-u. Iznimno ove godine, ti će iznosi biti umanjeni za 50%. Postupak donošenja propisa u tu svrhu je u tijeku.

    Koliko smo oslobođeni davanja ?

    Do sada su usluge organiziranja i iznajmljivanja smještaja u domaćinstvu i u obiteljskom poljoprivrednom gospodarstvu oslobođene:
    25% Poreza na dohodak
    50% Turističke pristojbe
    50% Turističke članarine

    Treba napomenuti da su ovo postoci oslobađanja na već ranije podignute iznose za sav smještaj koji nije bio u nekadašnjem „A razredu“, pa smanjenja pristojbi za mnoge, zapravo neće ni biti. Tek zadržavanje troškova na razini 2019.

    Latest Posts

    Turistička pristojba i članarina se plaćaju bez obzira na promet

    Muke po pristojbama „Muke po pristojbama“ i dalje traju. Još smo u lipnju objavili kratku analizu povećanja nameta u 2020. godini i popusta koji su...

    Lago di Garda – primjer dobre prakse razvoja turističkih sadržaja

    Ovaj šest godina star tekst još uvijek je aktualan. Iz primjera dobre prakse možemo puno naučiti. Lago di Garda, Provincia di Verona Hrvatsku i Italiju dijeli...

    Cote d’Azur i Provansa – putujemo i učimo

    Cote d'Azur i Provansa u pet dana Jednog ljeta, u samoj samoj špici turističke sezone, kada svi koji drže do sebe imaju potrebe komentirati hrvatski...

    Novi luksuz kao najviša razina turističke ponude

    Luksuzni smještaj – novo značenje Na, sad već legendarnom, ITB kongresu u Berlinu 2017., jedna od najzanimljivijih hotelijerskih ali i uopće ugostiteljskih, domaćinskih, stručnih tema...

    Ne propustite

    Lago di Garda – primjer dobre prakse razvoja turističkih sadržaja

    Ovaj šest godina star tekst još uvijek je aktualan. Iz primjera dobre prakse možemo puno naučiti. Lago di Garda, Provincia di Verona Hrvatsku i Italiju dijeli...

    Cote d’Azur i Provansa – putujemo i učimo

    Cote d'Azur i Provansa u pet dana Jednog ljeta, u samoj samoj špici turističke sezone, kada svi koji drže do sebe imaju potrebe komentirati hrvatski...

    Novi luksuz kao najviša razina turističke ponude

    Luksuzni smještaj – novo značenje Na, sad već legendarnom, ITB kongresu u Berlinu 2017., jedna od najzanimljivijih hotelijerskih ali i uopće ugostiteljskih, domaćinskih, stručnih tema...

    KAKO ISTOVREMENO ČUVATI CIJENU I DATI POPUST ?

    Jednostavan smještaj za ekonomičnu ponudu Accor grupa je jedna od najvećih hotelskih grupacija na svijetu. Zapošljavaju 300.000 ljudi u 5.000 hotela u 110 zemalja. Imaju...

    TRI OSNOVNE RAZINE KVALITETE

    Tri osnovne razine kvalitete usluge u turizmu Gotovo kod svih proizvoda i usluga osnovno načelo marketinškog pristupa je kreiranje proizvoda za široku populaciju kupaca. To...

    Newsletter

    Ostanite u kontaktu i primajte najnovije savjete!