Dantes održao predavanje za iznajmljivače grada Opatije
Neposredno pred Uskrs, 30.3., naši David Peranić i Nedo Pinezić održali su online predavanje za iznajmljivače grada Opatije u organizaciji Turističke zajednice grada Opatije.
Teme su bile poslovanje obiteljskog smještaja u korona godini i digitalni marketing za iznajmljivače.
Na predavanju je dat pregled turističkih kretanja prošle godine i za prva dva mjeseca ove godine.
Jedan od zanimljivih podataka je i taj da je u 2020. godini po prvi puta od kada se prati promet, najveći broj noćenja u Istri ostvaren u obiteljskom smještaju. U istarskim domaćinstvima je ostvareno 4,9 milijuna noćenja ili 42,5% svih noćenja.
Zanimljivo je da su, iako najvećeg kapaciteta, istarski kampovi ostvarili manje noćenja od domaćinstava, 4,4 milijuna ili 37,5% svih noćenja u Istri. Istarska je županija, najbolja po rezultatima u 2020., ostvarila 61,3% manje dolazaka i 56,6% manje noćenja.
Kvarner je imao minus od 53% u dolascima i 43% u noćenjima. U ukupnim noćenjima domaćinstva su sudjelovala s 44% , kampovi sa 17%, hoteli s 10%. Nekomercijalni turistički kapaciteti na Kvarneru nose čak 27% svih ostvarenih noćenja.
U 2020. godini domaći turisti ostvarili su 1,5 milijuna dolazaka i 5,4 milijuna noćenja, što je pad dolazaka za 34,2% i pad noćenja za 23,7% u odnosu na 2019. Strani turisti ostvarili su 5,5 milijuna dolazaka i 35,4 milijuna noćenja, što je za 68,0% manje dolazaka i za 58,0% manje noćenja u odnosu na 2019.
Praćenjem ovih trendova i kretanja s početka 2021. godine, predvidjeli smo da će predsezona biti u znaku domaćih turista. Dali smo i određene savjete po pitanju digitalnog marketinga na domaćem tržištu.
Digitalni marketing treba, između ostaloga, osigurati stabilnost vidljivosti ponude pa je izrada vlastite web stranice, kao „kućnog broja“ na internetu nezaobilazan potez. Svi portali, OTA platforme, agencije, oglasnici pružaju nam mogućnost da gostujemo kod njih pod određenim uvjetima. Međutim „gostoprimstvo“ nam može biti otkazano, platforme mogu nestati i mi gubimo vidljivost. Isto se odnosi i na društvene mreže. Jedino naše vlasništvo na internetu je naša web stranica.
U digitalnom marketingu nema isključivosti već je ključ uspjeha u dobrom balansiranju, dobrom „marketing miksu“. O ovoj i o ostalim temama moći ćete uskoro više čuti na online predavanju za iznajmljivače grada Senja i grada Crikvenice, koncem travnja.