Utorak, 13 travnja, 2021

Neizvjesna sezona

Kod prognoze za nastupajuću glavnu turističku sezonu dovoljno je upotrijebiti jednu riječ – neizvjesnost. Virus je brži od cjepiva U Hrvatskoj, zemljama u okruženju, na glavnim...
Više

    Najnovije objave

    Dantes predavanje za iznajmljivače Opatije

    Dantes održao predavanje za iznajmljivače grada Opatije Neposredno pred Uskrs, 30.3., naši David Peranić i Nedo Pinezić održali su online predavanje za iznajmljivače grada Opatije...

    “Safe stay in Croatia” za domaćinstva

    Što stoji iza ove oznake za domaćinstva ? Na web stranici www.safestayincroatia.hr možete pronaći informacije o načinu prijave za dobivanje ove oznake i o uvjetima...

    HRVATSKA UBLAŽILA MJERE ZA ULAZAK U ZEMLJU

    Od 02.04. su na snazi nove mjere za ulazak stranaca u Republiku Hrvatsku. Tako putnici koji dolaze iz država članica EU, odnosno članica schengenskog prostora...

    Neizvjesna sezona

    Kod prognoze za nastupajuću glavnu turističku sezonu dovoljno je upotrijebiti jednu riječ – neizvjesnost. Virus je brži od cjepiva U Hrvatskoj, zemljama u okruženju, na glavnim...

    Cikloturizam 7 – Godišnji ciklus upravljanja brandom “bike friendly”

    Oznaka „bike friendly“ u marketinškom smislu znači label-markicu kvalitete koja postaje prepoznatljiva i privlačna kupcu, turistu. Label prerasta u brand kroz proces dokazivanja kvalitete na tržištu.

    S godinama trajanja veće potražnje za uslugom koja nosi određeni znak, label, ta usluga postaje brand. Brand je, jednostavno rečeno, sinonim za veliko povjerenje kupaca prema nekom proizvodu ili usluzi.

    Upravljanje navedenim procesom transformacije znaka, labela u brand izuzetno je važno. To je posao koji nikada ne prestaje. Ovako izgleda godišnji ciklus upravljanja brandom po mjesecima:

    Siječanj, veljača: edukacija nositelja oznake
    Siječanj, veljača, ožujak: nastupi na ciljanim cikloturističkim sajmovima, odnosno online B2B susretima pod jedinstvenim brandom
    Veljača, ožujak, travanj : pojačana online promotivna kampanja cikloturističke destinacije

    Svibanj, lipanj, srpanj, kolovoz, rujan – pojačana aktivnost na društvenim mrežama, stimuliranje objava samih cikloturista s destinacije na njihovim društvenim mrežama
    Rujan, listopad, studeni – natječaj za pristupanje novih članova po svim segmentima „bike friendly“ branda,edukacija, evaluacija, sporazumi, dodjela oznaka
    Listopad, studeni, prosinac – promocija novih sadržaja, usluga, staza

    Posebne marketinške aktivnosti na jačanju vidljivosti branda

    Od listopada do prosinca preporučljivo je sustavno organizirati promocije bicikala, biciklističke opreme u suradnji s proizvođačima na lokalitetima koji su dobro „pokriveni“ brendiranim uslugama za cikloturiste. Na taj se način postiže učinak privlačenja pozornosti specijalista za biciklizam koji prate novitete u industriji a onda „usput“ i nove biciklističke, cikloturističke destinacije.

    Jednako značajan učinak imaju i aktivnosti „unutarnjeg marketinga“ kada se organiziraju druženja svih nositelja oznake u sklopu sportsko-rekreativno-humanitarnih biciklijada za domaće stanovništvo. Tako pripadnici lokalne zajednice postaju „ambasadori branda“.

    Veliki doprinos boljoj vidljivosti branda mogu dati poznate ličnosti iz svijeta biciklističkog sporta ali i ostale poznate osobe koje imaju veliki broj pratitelja na društvenim mrežama. Oni tim putem mogu prenijeti svoje zadovoljstvo svime što su doživjeli na cikloturističkoj destinaciji. Tada se naglasak stavlja na brendirane objekte, od smještaja, ugostiteljskih objekata, turističkih agencija do servisno-prodajnih stanica.

    Sve druge aktivnosti, poput organizacije međunarodnih biciklističkih utrka i slično, dobro su došle. Njihovo ostvarenje ovisit će o ukupnom financijskom potencijalu destinacije. Pri tome je preporučljivo udruživati sredstva među susjednim regijama i državama koje dijele isti brand cikloturizma.

    Za kraj, važno je još jednom napomenuti da se biciklizam općenito dijeli na :
    Ciklomobilnost – upotrebu bicikla u prometu (u to je uključena i rekreacija)
    Biciklistički sport -cilj upotrebe bicikla je postizanje sportskog uspjeha
    Cikloturizam – bicikl je transportno sredstvo za doživljaj na destinaciji.

    Upravo zbog ovakve definicije cikoturizma potrebno je razvijati „bike friendly“ usluge za cikloturiste prema navedenim obaveznim elementima standarda.
    Cijeli ovaj proces treba voditi destinacijska turistička organizacija, DMO ili TZ ili razvojna turistička agencija. Mi imamo iskustva u provođenju ovakvih projekata i možemo pomoći od početka do kraja.

    Bitna je strateška odluka destinacije i određivanje nositelja aktivnosti a kasnije i upravljača novim turističkim proizvodom. Ovo posljednje je ključno. To može raditi samo komunalno trgovačko društvo za upravljanje destinacijom koje zna i smije koristiti sve marketinške metode uključivši i prodaju.

    Ovime završavamo seriju od 7 nastavaka posvećenu razvoju cikloturizma i ostajemo otvoreni za sva vaša pitanja: dantesavjetovanje@gmail.com

    Latest Posts

    Dantes predavanje za iznajmljivače Opatije

    Dantes održao predavanje za iznajmljivače grada Opatije Neposredno pred Uskrs, 30.3., naši David Peranić i Nedo Pinezić održali su online predavanje za iznajmljivače grada Opatije...

    “Safe stay in Croatia” za domaćinstva

    Što stoji iza ove oznake za domaćinstva ? Na web stranici www.safestayincroatia.hr možete pronaći informacije o načinu prijave za dobivanje ove oznake i o uvjetima...

    HRVATSKA UBLAŽILA MJERE ZA ULAZAK U ZEMLJU

    Od 02.04. su na snazi nove mjere za ulazak stranaca u Republiku Hrvatsku. Tako putnici koji dolaze iz država članica EU, odnosno članica schengenskog prostora...

    Neizvjesna sezona

    Kod prognoze za nastupajuću glavnu turističku sezonu dovoljno je upotrijebiti jednu riječ – neizvjesnost. Virus je brži od cjepiva U Hrvatskoj, zemljama u okruženju, na glavnim...

    Ne propustite

    “Safe stay in Croatia” za domaćinstva

    Što stoji iza ove oznake za domaćinstva ? Na web stranici www.safestayincroatia.hr možete pronaći informacije o načinu prijave za dobivanje ove oznake i o uvjetima...

    HRVATSKA UBLAŽILA MJERE ZA ULAZAK U ZEMLJU

    Od 02.04. su na snazi nove mjere za ulazak stranaca u Republiku Hrvatsku. Tako putnici koji dolaze iz država članica EU, odnosno članica schengenskog prostora...

    Neizvjesna sezona

    Kod prognoze za nastupajuću glavnu turističku sezonu dovoljno je upotrijebiti jednu riječ – neizvjesnost. Virus je brži od cjepiva U Hrvatskoj, zemljama u okruženju, na glavnim...

    Dantes održao online predavanje za iznajmljivače grada Crikvenice

    U organizaciji Turističke zajednice grada Crikvenice tijekom ožujka održavaju se redovite edukacije iznajmljivača po odabranim temama. Dantes tim je imao priliku po prvi puta predstaviti...

    DANTES započeo novu sezonu online i offline edukacija za iznajmljivače

    Svi koji prate naše članke na stranici www. dantes.com.hr do sada su dobili uvid u ozbiljnost i složenost stanja vezanog uz turizam u pandemiji....

    Newsletter

    Ostanite u kontaktu i primajte najnovije savjete!