Nedjelja, 29 studenoga, 2020

Cikloturizam 4. – Kako pripremiti smještaj za cikloturiste ?

Najveća i najbolje organizirana nevladina organizacija koja zastupa interese biciklista je njemački ADFC -Allgemeiner Deutscher Fahrrad-Club (Bundesverband) e. V.(www.adfc.de) Sa svojih 175 000 članova i...
Više

    Najnovije objave

    Drugi val pandemije i zamijena uloga Hrvatske i susjednih zemalja

    Turizam i drugi val pandemije Covida 19 Drugi val sve više sliči na početak pandemije u ožujku ove godine. Situacija je bolja sa strane boljeg...

    Marketinško udruživanje iznajmljivača 2 – Modeli udruživanja

    Strukovna udruženja Interesno udruživanje nositelja iste djelatnosti u Hrvatskoj već dobro funkcionira. Poduzetnici se udružuju u udruge kojima je osnovni cilj ishođenje povoljnijih uvjeta poslovanja....

    Obiteljski smještaj u Hrvatskoj 1937.

    Tradicija kućne radinosti – obiteljskog smještaja u Hrvatskoj Kada se govori o obiteljskom smještaju, privatnom smještaju, kućnoj radinosti, pružanju ugostiteljskih usluga u domaćinstvu i na...

    Cikloturizam 4. – Kako pripremiti smještaj za cikloturiste ?

    Najveća i najbolje organizirana nevladina organizacija koja zastupa interese biciklista je njemački ADFC -Allgemeiner Deutscher Fahrrad-Club (Bundesverband) e. V.(www.adfc.de) Sa svojih 175 000 članova i...

    CIKLOTURIZAM 2. DIO – KOMUNALNI STANDARDI CIKLOMOBILNOSTI U „BIKE FRIENDLY“ GRADOVIMA I OPĆINAMA

    Što općine i gradovi moraju poduzeti za razvoj ciklomobilnosti svojih građana i za potporu razvoju cikloturizma ?

    European Cyclist Federation (ECF) dijeli razinu ciklomobilnosti u općinama i gradovima u tri kategorije :
    Starters, climbers i champions

    Starters – općine koje su započele s bazičnim pripremama za ciklomobilnost (imaju radne grupe, osobe zadužene za razvoj ciklomobilnosti, počele su razvijati biciklističke staze itd)

    Climber- ove sredine već imaju razrađenu strategiju ciklomobilnosti. Postoje posebne radne grupe za razvoj ciklomobilnosti (kao specijalizirane firme za izgradnju biciklističke infrastrukture)

    Champion – imaju dobro razvijen modalni sustav prijevoza koji zauzima 25% ukupnog prometa.

    Ciklomobilnost u ovim sredinama uživa snažnu društvenu i institucionalnu podršku. Stalno se uči na primjerima najbolje prakse a u ciklomobilni razvoj se uključuju svi važni dijelovi društva, poput vjerskih zajednica, raznih udruženja, školstva itd.

    Što čini komunalni standard ciklomobilnosti ?

    Osnovu komunalne infrastrukture čine od ostalog prometa izdvojene biciklističke i kombinirane, pješačko-biciklističke staze.

    Servisne usluge za bicikliste čine:
    -mobilna navigacija, rute planer
    -leasing za bicikle
    – automati za prodaju zračnica, samoposlužne servisne stanice , praonice bicikala, kompresori za pumpanje pneumatika…
    -služba dostave bicikla i dijelova, posebna mjesta za čuvanje prtljage i stvari
    -stanice za punjenje baterija pedeleca
    -prevoženje bicikala transportnim sredstvima javnoga prijevoza
    -sustav brze prijave oštećenja na biciklističkim stazama (preko aplikacije na mob. telefonu)
    -sustavno označavanje biciklističkih staza i ruta, lako čitljivi, unificirani smjerokazi
    -biciklistička parkirališta s ostalim servisnim uslugama

    (NASTAVLJA SE)

    Latest Posts

    Drugi val pandemije i zamijena uloga Hrvatske i susjednih zemalja

    Turizam i drugi val pandemije Covida 19 Drugi val sve više sliči na početak pandemije u ožujku ove godine. Situacija je bolja sa strane boljeg...

    Marketinško udruživanje iznajmljivača 2 – Modeli udruživanja

    Strukovna udruženja Interesno udruživanje nositelja iste djelatnosti u Hrvatskoj već dobro funkcionira. Poduzetnici se udružuju u udruge kojima je osnovni cilj ishođenje povoljnijih uvjeta poslovanja....

    Obiteljski smještaj u Hrvatskoj 1937.

    Tradicija kućne radinosti – obiteljskog smještaja u Hrvatskoj Kada se govori o obiteljskom smještaju, privatnom smještaju, kućnoj radinosti, pružanju ugostiteljskih usluga u domaćinstvu i na...

    Cikloturizam 4. – Kako pripremiti smještaj za cikloturiste ?

    Najveća i najbolje organizirana nevladina organizacija koja zastupa interese biciklista je njemački ADFC -Allgemeiner Deutscher Fahrrad-Club (Bundesverband) e. V.(www.adfc.de) Sa svojih 175 000 članova i...

    Ne propustite

    Marketinško udruživanje iznajmljivača 2 – Modeli udruživanja

    Strukovna udruženja Interesno udruživanje nositelja iste djelatnosti u Hrvatskoj već dobro funkcionira. Poduzetnici se udružuju u udruge kojima je osnovni cilj ishođenje povoljnijih uvjeta poslovanja....

    Obiteljski smještaj u Hrvatskoj 1937.

    Tradicija kućne radinosti – obiteljskog smještaja u Hrvatskoj Kada se govori o obiteljskom smještaju, privatnom smještaju, kućnoj radinosti, pružanju ugostiteljskih usluga u domaćinstvu i na...

    Cikloturizam 4. – Kako pripremiti smještaj za cikloturiste ?

    Najveća i najbolje organizirana nevladina organizacija koja zastupa interese biciklista je njemački ADFC -Allgemeiner Deutscher Fahrrad-Club (Bundesverband) e. V.(www.adfc.de) Sa svojih 175 000 članova i...

    Marketinško udruživanje iznajmljivača

    Marketinško udruživanje – marketinške zadruge Mikro poduzetnici u turizmu, kao i u drugim djelatnostima , imaju zajednički problem – nemogućnost bavljenja aktivnim marketingom. Možda se...

    CIKLOTURIZAM 3: VRSTE BICIKLIZMA I DEFINICIJA CIKLOTURIZMA

    Biciklizam općenito svrstavamo u tri skupine: Ciklomobilnost Biciklistički sport Cikloturizam Pojam cikloturizma najbolje objašnjava sljedeća definicija : Kod cikloturizma bicikl je transportno sredstvo za doživljaj na destinaciji. Glavne ciljane...

    Newsletter

    Ostanite u kontaktu i primajte najnovije savjete!